افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

این سارقان خانه های شمال تهران را خالی می کردند/ روششان خاص بود + فیلم مصاحبه

  • کد خبر : 112445
این سارقان خانه های شمال تهران را خالی می کردند/ روششان خاص بود + فیلم مصاحبه

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری باند بزرگ سارقان منزل در شمال تهران به رکنا گفت: این باند سارقان حرفه ای از سال 1396 اقدام به سرقت منازل می کردند که توسط همرزمان انجام می شد. کارکنان پلیس آگاهی معاون مبارزه و شناسایی سرقت های […]

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری باند بزرگ سارقان منزل در شمال تهران به رکنا گفت: این باند سارقان حرفه ای از سال 1396 اقدام به سرقت منازل می کردند که توسط همرزمان انجام می شد. کارکنان پلیس آگاهی معاون مبارزه و شناسایی سرقت های خاص شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود: تاکنون 9 نفر از این سارقان ساکن تهران و شهرستان های غرب کشور دستگیر و 4 قبضه سلاح جنگی نیز از این سارقان حرفه ای کشف و ضبط شده است که در جریان این پرونده از آنها به عمل آمده است. این متهمان در 60 فقره دستگیر و به سرقت اعتراف کردند و یکی از قتل‌های غرب کشور نیز توسط این متهمان انجام شده و تاکنون حدود 200 میلیارد تومان درآمد داشته‌اند.

دستگیری باند سارقان حرفه ای منازل با انجام کارهای فنی و پلیسی و همچنین بازبینی دوربین های مدار بسته تلویزیونی انجام شد.

در پی دستگیری این سارقان حرفه ای با کارآگاه ویژه سرقت پلیس آگاهی تهران و یکی از 9 متهم دستگیر شده گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانیم.

مسئول پرونده سارقان حرفه ای خانه در شمال تهران به رکنا گفت: این باند که از پنجره و بالکن وارد شده و اقدام به سرقت از منزل حامی کرده بودند، پس از رصد و تلاش کارگاهی ویژه سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: این سارقان خانه هایی را که دارای چراغ بودند و می توانستند از بالکن خانه بالا بروند شناسایی و سپس اقدام به سرقت طلا، دلار، وجه نقد و فرش های نفیس ایرانی کردند. این حرفه از منازل شمال تهران انجام می شود. ، در ناحیه 1 و ناحیه 3.

وی افزود: این سارقان اجناس به دست آمده پس از سرقت را می فروختند که کارگاه ها در حال شناسایی این متهم هستند و به زودی دستگیر می شود، همچنین 60 نفر از شاکیان این پرونده شناسایی و تعدادی از کالاهای آنها نیز ضبط شده است. کالای مفقود شده تحویل داده شد، روند ردیابی این سرقت بزرگ در دستور کار تیم کارآگاهی پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا در اسرع وقت تمامی کالاهای مردم مسترد شود.

وی در پایان گفت: از مردم می خواهیم اشیای قیمتی خود مانند طلا و جواهرات، دلار، وجوه نقد و اسناد ملکی را در منزل نگهداری نکنند، در صورتی که سارقان حرفه ای هستند باید نسبت به اموال خود آگاهی کامل داشته باشند. خانه برای آنها سوژه جذابی به حساب می آید و حتما برای دزدی وارد خانه شما می شوند.

گرفتن

گفتگو با مرد متهم به سرقت میلیاردی از خانه

مجید متهم اصلی پرونده است.

چند سال دارید و در کدام منطقه تهران زندگی می کنید؟

من 40 سال سن دارم و 20 سال است که در شمال تهران زندگی می کنم.

سوژه های سرقت خودرو را چگونه شناسایی کردید؟

وقتی دیدیم چند روزی است که چراغ خانه خاموش است و بالکن یا پنجره برای ورود ما مناسب است، شروع به سرقت کردیم.

آیا سابقه سرقت دارید؟

آره

از چه مناطقی دزدی کردی؟

بیشتر اوقات از شمال تهران.

چه وسایلی دزدیدی؟

طلا، سکه، پول نقد، دلار و فرش ابریشم.

چند سال است که دزدی می کنی؟

6 سال است

چقدر پول به دست آورده ای؟

دو میلیارد تومان

این دو میلیارد را چند تا دزدی به جیب زدی؟

15 سرقت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.