افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

هشدار حزب الله عراق به اسرائیل

  • کد خبر : 112352
هشدار حزب الله عراق به اسرائیل

ابوعلی با بیان اینکه گردان های حزب الله توانایی مبارزه با دشمنان را دارند و با اعتماد به توان مقاومت به آنها درس عبرت می دهند، تصریح کرد: آماده جنگ فرسایشی با دشمن هستیم که سال ها ادامه خواهد داشت و به اراده ایمان داریم. از خدا. . اراده برای برنده شدن العسکری با اشاره […]

ابوعلی با بیان اینکه گردان های حزب الله توانایی مبارزه با دشمنان را دارند و با اعتماد به توان مقاومت به آنها درس عبرت می دهند، تصریح کرد: آماده جنگ فرسایشی با دشمن هستیم که سال ها ادامه خواهد داشت و به اراده ایمان داریم. از خدا. . اراده برای برنده شدن

العسکری با اشاره به اینکه افزایش حملات علیه دشمن تدریجی بوده و محدوده وسیع تری را در بر می گیرد و حملات قوی تری را در بر می گیرد، از دشمنان (رژیم صهیونیستی) خواست از کشتار مردم بی گناه غزه و محاصره تحمیل شده بر آنها دست بردارند. شعار آوارگی (Kuch Mandatorio) فلسطینی ها را مستثنی می کند.

پیش از این، سخنگوی نظامی کتائب حزب الله عراق در مصاحبه با شبکه المیادین لبنان در 27 اکتبر گفته بود که مقاومت اسلامی با عملیاتی که علیه پایگاه های آمریکایی در عراق انجام داد، عملا وارد میدان نبرد شده است.

جعفر الحسینی در گفت و گو با این شبکه لبنانی افزود: آمریکایی ها شریک اصلی کشتار مردم غزه هستند و بنابراین باید عواقب آن را متحمل شوند.

وی گفت: مقاومت در عراق با انجام حملات خود به پایگاه های آمریکایی عملا وارد میدان نبرد شده و اولین تلفات آمریکایی ها را متحمل شده است و عملیات با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کتائب حزب‌الله افزود: مقاومت در عراق ظرفیت تخریب همه پایگاه‌های آمریکا و حتی اخراج آمریکایی‌ها از عراق را دارد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از روز شنبه 24 مهرماه 1392 از غزه (جنوب فلسطین) عملیات غافلگیرانه ای موسوم به «طوفان الاقصی» را علیه مواضع تل آویو و رژیم صهیونیستی برای مقابله به مثل و جبران، شکست و توقف آن آغاز کردند. عملیات مقاومت که تمام گذرگاه های نوار غزه را بسته و این منطقه را بمباران می کند.

در این لینک احزاب و گروه های سیاسی عراق طی بیانیه های جداگانه حمایت و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.