افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

واکنش رضا کیانیان به لیست ممنوع التصویر بازیگران زن

  • کد خبر : 112349
واکنش رضا کیانیان به لیست ممنوع التصویر بازیگران زن

آفتاب نیوز: مدیرکل نظارت و ارزشیابی کشور طی روزهای اخیر اعلام کرد که بازیگران کشف حجاب حق حضور در هیچ پروژه ای را ندارند و سپس اعتماد فهرستی از بازیگران کشف حجاب و ممنوعیت خود را منتشر کرد و این خبر واکنش های زیادی ایجاد کرد. . رضا کیانیان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با […]

آفتاب نیوز:

مدیرکل نظارت و ارزشیابی کشور طی روزهای اخیر اعلام کرد که بازیگران کشف حجاب حق حضور در هیچ پروژه ای را ندارند و سپس اعتماد فهرستی از بازیگران کشف حجاب و ممنوعیت خود را منتشر کرد و این خبر واکنش های زیادی ایجاد کرد. .

رضا کیانیان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با انتشار پستی به این تصمیمات واکنش نشان داد و نوشت:

“بر اساس قانون اساسی، آیا شخصی یا وزارتخانه ای می تواند بدون “حکم محکمه محکمه” حق کار را از یک فرد سلب کند؟ تا آنجا که من می دانم طبق قانون اساسی فقط قوه قضاییه می تواند چنین حکمی را صادر کند. .آژه ای.آیا دستگاه قضایی چنین حکمی صادر کرده است؟چون کارکردن حق طبیعی همه است.بیشتر این همکاران من ستاره های آسمان هنر ایران هستند.سالها طول می کشد تا ستاره دیگری به این درجه برسد.به این فکر کرده اید که؟؟

این هنرمندان سرمایه های ملی همه کشورها هستند. آیا «سوزاندن سرمایه» برای کشور ما مناسب است؟ آیا به جای تعامل با این هنرمندان، «تیغ کشیدن» و «بریدن نخ گفتگو» درست است؟ کار وزارت ارشاد حمایت از هنر و هنرمندان است. ارزش یک هنرمند را مردم تعیین می کنند.

هنر و هنرمند را نمی توان با دیکته از بالا مشخص کرد! به عنوان یک قاعده کلی، وزارت ارشاد باید با هنرمندان و سایر وزارتخانه ها و ارگان های موجود «گفتگو» کند تا موضوع حل شود. آیا وزارت ارشاد به وظایف تعریف شده خود عمل کرده است؟ »

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.