افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 112246
اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان بعدازظهر پنجشنبه با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان همدان، شهردار همدان و اعضای شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد. و مدیران شهرداری آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم اختتامیه لیگ فوتبال محلات همدان با تقدیر از اقدامات انجام شده برای برگزاری […]

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان بعدازظهر پنجشنبه با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان همدان، شهردار همدان و اعضای شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد. و مدیران شهرداری

آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم اختتامیه لیگ فوتبال محلات همدان با تقدیر از اقدامات انجام شده برای برگزاری این مسابقات اظهار داشت: اعتقاد راسخ داریم که ظرفیت هایی در حوزه ورزش وجود دارد که از آنها به درستی استفاده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه حمایت از ورزش در عرصه های مختلف لازم است ظرفیت های موجود فعال شود، خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم با جدیت از این ظرفیت های موجود برای بهره برداری بهینه جوانان استفاده کنند.

امام جمعه همدان گفت: این شهر مملو از قابلیت هایی است که می توان در اختیار جوانان قرار داد اما متاسفانه تعطیل شده و از آن استفاده نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به مسئولان استانی گفت: توانمندی های فرهنگی و ورزشی را در انحصار نگذارید، جوانان می توانند از آن استفاده کنند.

آیت الله شعبانی متقی تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که گروهی شخصاً بیان کند که توانمندی های خود را در اختیار جوانان قرار دهد.

وی افزود: جای تاسف است که امروز شاهد این هستیم که در عرصه ورزش حرفه ای به ویژه در فوتبال با مشکلاتی مواجه هستیم که رفع آنها عزم جدی مسئولان را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه ورزش های بومی محلی باید به طور جدی در برنامه های مسئولان شهرستان قرار گیرد، گفت: از طریق ورزش های بومی باید استعدادها را در حوزه های مختلف شناسایی و برای رشد آنها برنامه ریزی کرد.

شهردار همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه این مسابقات با شرکت 80 تیم و 370 مسابقه برگزار شد، خاطرنشان کرد: بی شک ورزش شور و نشاط اجتماعی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

سید مسعود حسینی خاطرنشان کرد: شهرداری همدان حامی ورزش است و تمام تلاش خود را برای گسترش آن در شهر همدان انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش شهروندی از وظایف شهرداری ها است، گفت: از همه امکانات برای توسعه زیرساخت های ورزشی در همه محلات همدان استفاده خواهیم کرد.

شهردار همدان تصریح کرد: یکی از سیاست های ما گسترش ورزش شهروندی در سطح محلات همدان است و برای این امر هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

من باید بگویم؛ در پایان این مسابقات به تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

در رده جوانان تیم کربلای 5 از محله کوی شمس مقام اول، تیم برنا از محله شهرک فرهنگیان مقام دوم و تیم آل رسول الله از محله شهرک مدنی مقام سوم را کسب کردند.

در رده جوانان، تیپ شهید دباغ از محله الوند اول، تیم شهید نادری از محله شهید مدنی دوم و تیم شهید قاسمی از محله ولیعصر سوم شدند.

اختتامیه فوتبال ورزشی شهروندی شهرداری همدان برگزار شد

اختتامیه فوتبال ورزشی شهروندی شهرداری همدان برگزار شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.