افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

حدادعادل: باید مجمع انقلابی تشکیل دهیم – تابناک

  • کد خبر : 112223

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست انتخاباتی با شعار مشارکت بالا، همگرایی و کارآمدی، مجمع انقلابی با حضور محمدباقر قالیباف، محسن رضایی و جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی محبوس در حرم امام خمینی (ره) طی سخنانی با اشاره به حوادث اخیر […]

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشست انتخاباتی با شعار مشارکت بالا، همگرایی و کارآمدی، مجمع انقلابی با حضور محمدباقر قالیباف، محسن رضایی و جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی محبوس در حرم امام خمینی (ره) طی سخنانی با اشاره به حوادث اخیر فلسطین، گفت: پیش بینی جنگ کنونی آسان نیست. و امیدواریم به نفع اسلام و فلسطین تمام شود و آثار و نتایج این رویداد تعیین کننده باشد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی تحول مهمی در شیوه جنگ فلسطین ایجاد شد. این مبارزات از مبنای قومی به مبانی اسلامی تبدیل شده و جهانی تر شده است.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دنیای غرب همه را به پیروی از نظم نوین جهانی دعوت می کند. اسرائیل از چه نظم جهانی پیروی می کند؟ یکی از فایده‌های آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد این است که چهره واقعی و بدون نقاب غرب و ایالات متحده را به جهان و مسلمانان نشان می‌دهد. امام راحل (ره) سالها پیش در مورد برخی از مردم داخل کشور فرمودند: «امیدوارم خداوند آمریکا را بیدار کند». البته این حادثه بسیاری از مردم را در داخل کشور از خواب بیدار خواهد کرد. این اتفاقات تاثیرات مهمی در داخل کشور ما خواهد داشت.

حداد عادل گفت: جریان های سیاسی داخلی باید بدانند که اگر موضع روشن و شفافی در قبال آنچه در منطقه و فلسطین می گذرد اتخاذ نکنند روز به روز فاصله آنها با مردم بیشتر شده و از عزتشان کاسته می شود.

وی تصریح کرد: تاکید می کنم باید کار تشکیلاتی و سیاسی اجتماعی انجام شود. در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، از نظر ایجاد تشکل‌های سیاسی کشور رشد کافی نداشته‌ایم و از سایر نهادها عقب هستیم. کار سیاسی نباید به روزهای انتخابات وابسته باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب باید دائماً کار جهادی انجام دهیم. بعد از تشکیل مجلس یا دولت، عده ای برای کمک به آن دولت یا آن مجلس تلاش کنند. ما در این زمینه ضعیف هستیم و باید تلاش کنیم.

حدادال افزود: آیا کسی منکر این است که شرط پیروزی ما وحدت است؟ این بدیهی است، اما متأسفانه بارها درگیر این چیزهای بدیهی می‌شویم و مواردی هم بوده که شکست خورده‌ایم. نمونه های زیادی در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: در شورای ائتلاف تلاش می کنیم ظرف وحدت باشیم و رسیدن به این مدل شورای ائتلافی حاصل 20 سال کار سیاسی است. وظیفه اصلی شورای ائتلاف دعوت به وحدت است. این شورا متعلق به حزب یا سازمان خاصی نیست. این شورا متعلق به انقلاب و وفادار و پایبند به همه اصول و ارزش های انقلاب است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: ما به وجود احزاب و تشکل های سیاسی در جامعه اعتقاد داریم. ممکن است نقاط ضعف و قوت طرفین وجود داشته باشد اما باید مورد توجه قرار گیرد. این توصیه بر اساس انکار حزب نیست. آیا فردی که حزب را تشکیل می دهد، حزب را برای انقلاب می خواهد؟ یا برای حزب خود انقلاب می خواهید؟ درهای این شورا به روی هر حزبی که بستر خدمت به انقلاب را داشته باشد باز است.

حداد عادل گفت: پیروزی برای ما هدف نهایی نیست بلکه حل مشکلات کشور پیروزی است. پیروزی باید مقدمه خدمت باشد، خدمت باید باشد و خدمت نیروهای مؤمن و متخصص می خواهد.

وی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا در این انتخابات مشارکت بالایی داشته باشیم و حضور بیشتر به نفع کشور و انقلاب است. در کنار مشارکت بالا، باید تلاش کنیم مجلسی کارآمد، انقلابی و متخصص تشکیل دهیم. مردم در مشکل هستند و گرانی، تورم، مشکلات مسکن و غیره وجود دارد. اگر بتوانیم این مشکلات را حل کنیم، مشارکت هم افزایش می یابد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: مجلس یازدهم به ویژه در دو سال دولت سیزدهم موفق بوده و مدال تایید رهبر معظم انقلاب را دریافت کرده است. در هر مجلسی ممکن است مواردی وجود داشته باشد اما نمره و معدل این مجلس قابل قبول است.

حداد عادل تصریح کرد: مجلس به دستاوردهای قابل توجهی دست یافته است و قوانین اقدام راهبردی در رفع و خنثی سازی تحریم ها، حمایت از خانواده ها و جوانان جمعیت، افزایش تولید دانش پایه، تسهیل صدور پروانه کسب، احراز صلاحیت معلمان و اصلاحات مختلف در قوانین اقتصادی و… از جمله کارنامه مجلس یازدهم است.

وی خاطرنشان کرد: ما این دولت را مال خود و خودمان را این دولت می دانیم. ما وظیفه خود می دانیم که به دولت کمک کنیم و موفقیت دولت را موفقیت خود و همچنین مشکلات دولت را مشکل خود می دانیم. ما متعهد به حمایت از این دولت هستیم. البته این حمایت می تواند به صورت نقدی باشد اما با انگیزه حمایت است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با اشاره به همکاری مجلس و دولت گفت: توزیع ورق محصولات الکترونیکی بین دهکده ها به خوبی انجام می شود و این کار به صورت شبکه ای انجام می شود. این نمونه ای از همکاری موفق دولت و مجلس است و نمونه دیگر همکاری این دو نهاد در رابطه با لایحه برنامه هفتم توسعه است.

حداد عادل در پایان گفت: آیت الله رئیسی رئیس جمهور می خواستند در این جلسه شرکت کنند اما ایشان مشغول کار بودند و گفتند که سلام مرا به اعضای این جلسه برسانم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.