افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

حماس: نزدیک به 50 گروگان صهیونیست کشته شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 112169
حماس: نزدیک به 50 گروگان صهیونیست کشته شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه اعلام کرد که بر اساس برآوردها نزدیک به 50 گروگان صهیونیست در این شهر کشته شدند. حملات مستمر جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه. گردان های قسام شاخه نظامی گروه مقاومت حماس […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ابوعبیده سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز پنجشنبه اعلام کرد که بر اساس برآوردها نزدیک به 50 گروگان صهیونیست در این شهر کشته شدند. حملات مستمر جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه.

گردان های قسام شاخه نظامی گروه مقاومت حماس پیشتر اعلام کرده بود که در عملیات بزرگ و غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» بین 200 تا 250 صهیونیست را که در نوار غزه بازداشت شده بودند، به اسارت گرفتند.

بیشتر این گروگان ها سربازان و افسران عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی هستند. رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که حماس 224 گروگان دارد.

بامداد روز شنبه 7 اکتبر (15 مهرماه) نیروهای مقاومت فلسطین در عملیاتی دقیق و هماهنگ هنگام عبور از مرزهای غزه و ورود به شهرک های اشغالی اطراف نوار غزه در کمتر از نیم ساعت اقدام به تیراندازی بیشتر کردند. بیش از 5000 موشک و موشک به سمت سرزمین های اشغالی. تصاویر فرار صهیونیست ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غارت خودروها و حتی تانک های اسرائیلی در پاسگاه های مرزی، عمق تعجب صهیونیست ها را نشان می دهد.

در واکنش به این عملیات مقاومتی بزرگ و غافلگیرکننده، رژیم صهیونیستی از هفته گذشته به طور مستمر شهرها و مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران کرده است. بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، 7028 فلسطینی از جمله 2913 کودک، 1709 زن و 397 سالمند شهید شده اند. همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از 7 اکتبر تاکنون 105 فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده و 1900 فلسطینی دیگر زخمی شده اند.

این مقام پزشکی همچنین اظهار داشت: وزارت بهداشت فلسطین از ناپدید شدن 1650 فلسطینی از جمله 940 کودک که همچنان زیر آوار هستند مطلع شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.