افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

خانم ها از تردد با این ماشین ها خودداری کنند.

  • کد خبر : 112059
خانم ها از تردد با این ماشین ها خودداری کنند.

حسین عسگری تاکید کرد: سارقان عموماً به اصول دینی و اخلاقی پایبند نیستند به همین دلیل حرمت مال دیگران را در نظر نمی گیرند و مرتکب جرم سرقت می شوند. از این گذشته، سارق همیشه آدم حساب شده ای است و با استفاده از فرصت ها و شرایطی که در رفتار سارق و مال باخته […]

حسین عسگری تاکید کرد: سارقان عموماً به اصول دینی و اخلاقی پایبند نیستند به همین دلیل حرمت مال دیگران را در نظر نمی گیرند و مرتکب جرم سرقت می شوند. از این گذشته، سارق همیشه آدم حساب شده ای است و با استفاده از فرصت ها و شرایطی که در رفتار سارق و مال باخته می بیند، به فکر ارتکاب سرقت می افتد.

گروگان گیری مسلحانه در شیراز/ زن کشته شد

وی ادامه داد: با رصد پرونده ها می توان دریافت که شیوه های ارتکاب سرقت توسط سارقان نیز متنوع شده و یکی از روش های شیطانی و شوم آنها سوء استفاده از اعتماد مالباختگان است. اما به میزانی که سارقان از روش‌های متعدد برای ارتکاب سرقت استفاده می‌کنند، شهروندان نیز باید از روش‌های فنی و البته تمرکز بر رفتارهای هوشمندانه و زیرکانه استفاده کنند و ضمن ایجاد اختلال در ارتکاب جرم سرقت، احتیاط‌های لازم را افزایش دهند. دشوار. ارتکاب سرقت خطر ارتکاب سرقت را افزایش دهید.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان یکی از اقدامات موثر در پیشگیری از سرقت را آگاه ساختن شهروندان از دام سارقان و توجه به تجربیات تلخ کسانی که در صورت سرقت مال خود را از دست دادند، دانست و توصیه کرد: شهروندان نسبت به تله‌های سارقان توجه کنند. اقدامات مراقبتی لازم برای جلوگیری از وقوع سرقت، کاهش و از بین بردن جاذبه هایی که باعث طمع سارقان و شکل گیری دزدی می شود.

عسگری بیان کرد: شهروندان باید به توصیه های پلیس توجه کافی داشته باشند و مراقب ترفندهای سارقان باشند، لذا توصیه می شود شهروندان به ویژه بانوان از تردد با خودروهای سواری به ویژه خودروهای شیشه ای رنگی که خود را به شکلی مبدل می کنند، خودداری کنند. خودروهای بدون کد شناسایی و کارت تاکسی معتبر. مسافران برای سفر از سوار شدن به خودروهای افراد ناشناس خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان باید با کاهش جاذبه و هیجان جرم، هدف از سرقت را از بین ببرند. به عنوان مثال جابجایی وجه نقد، طلا و جواهرات توسط شهروندان در حضور زیورآلات زنانه، دستکاری اموال را تسهیل می کند و از سختی سرقت برای سارقان می کاهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.