افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تغییر رویکرد منابع انسانی باعث موفقیت صنعت برق در دو سال اخیر شد

  • کد خبر : 111864
تغییر رویکرد منابع انسانی باعث موفقیت صنعت برق در دو سال اخیر شد

به گزارش بازار، آرش کردی در نشست تخصصی تغییر تمرکز به سمت نیروی انسانی و بهره وری در نشست تخصصی ارتقای بهره وری در بخش های منابع انسانی، توسعه مدیریت، پژوهش و فناوری اطلاعات، با اشاره به تجربه موفقیت آمیز عبور از قله اظهار کرد. مصرف در دو تابستان گذشته: استحکام منابع تاسیسات باعث شد […]

به گزارش بازار، آرش کردی در نشست تخصصی تغییر تمرکز به سمت نیروی انسانی و بهره وری در نشست تخصصی ارتقای بهره وری در بخش های منابع انسانی، توسعه مدیریت، پژوهش و فناوری اطلاعات، با اشاره به تجربه موفقیت آمیز عبور از قله اظهار کرد. مصرف در دو تابستان گذشته: استحکام منابع تاسیسات باعث شد بخش برق به حداکثر بهره وری برسد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 90 درصد منابع صنعت برق در حوزه نیروی جاری و نیروی انسانی هزینه می شود، تاکید کرد: 90 درصد توجه و تمرکز نیز باید به این بخش معطوف شود.

مدیرعامل توانیر در عین حال با اشاره به لزوم تغییر رویکرد نیروی انسانی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از موفقیت صنعت برق در تابستان امسال و سال گذشته حاصل تغییر رویکرد وزیر نیرو بوده است. انرژی. به بخش نیروی انسانی و تحرک و ایجاد انگیزه در این بخش. این یک مثال عینی بود که بهترین نتایج در تابستان با منابع کمتر به دست آمد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی نباید تضعیف یا تنزل یابد، گفت: تسلط فناوری در صنعت برق و غلبه آن بر نیروی انسانی شرایطی است که با آن مواجه هستیم، ضمن توجه به نیروی انسانی و منابع، چرا باید پرداخت. توجه به منابع انسانی نه تنها منجر به ارتقای بهره وری نیروی انسانی می شود، بلکه بر پیشرفت بخش فنی نیز تأثیر می گذارد.

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در ارتقای بهره وری صنعت برق گفت: حوزه فناوری اطلاعات با توجه به اینکه صنعت برق به عنوان صنعتی باکیفیت است، فرصت های خوبی برای ورود و استفاده در صنعت و حوزه تحقیقاتی دارد. ، فناوری همیشه در لبه دانش حرکت کرده است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه چرخه فرآیند بهره وری در صنعت برق بر اساس مدل جدید تشریح شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.