افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

این 5 عطر زنانه فوق العاده شما را دیوانه خواهند کرد. رایحه هایی که قلب مردان را تسخیر می کند.

  • کد خبر : 111809
این 5 عطر زنانه فوق العاده شما را دیوانه خواهند کرد.  رایحه هایی که قلب مردان را تسخیر می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شاید در نگاه اول همه به جزئیات ظاهری و استایل طرف مقابل توجه داشته باشند، اما باید گفت آنچه دیده نمی شود، اما وجود دارد و به شدت احساس می شود، رایحه آن شخص است. قطعا بو می تواند آنقدر تاثیرگذار باشد که حتی اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شاید در نگاه اول همه به جزئیات ظاهری و استایل طرف مقابل توجه داشته باشند، اما باید گفت آنچه دیده نمی شود، اما وجود دارد و به شدت احساس می شود، رایحه آن شخص است. قطعا بو می تواند آنقدر تاثیرگذار باشد که حتی اگر بدون فکر زیاد لباس های ساده بپوشید، اما در عوض بوی خوشی داشته باشید، اطرافیان شما نه تنها آن را دوست خواهند داشت، بلکه جذب آن نیز می شوند. این مشکل می تواند برعکس هم پیش برود و هر چقدر هم که برای استایل و لباس خود خرج کنید، اگر بوی خوبی به مشامتان نرسد ممکن است با واکنش عجیب اطرافیان مواجه شوید.

خب سلیقه ها در انتخاب عطر متفاوت است. اما دیده شده که طرفداران عطرهای گرم بیشتر هستند و بر این اساس قصد داریم در این مطلب با این سبک عطرها آشنا شویم. اما چیزی که معمولاً کار پیدا کردن یک عطر جذاب را آسان می کند، نوع بسته بندی و رنگ شیشه عطر است. عطرهای گرم معمولا در بسته بندی های قرمز یا مشکی عرضه می شوند که تا حدودی شخصیت و سلیقه شما را نشان می دهد.

رایحه گرم Laviste Belle Le ادوپرفیوم زنانه لانکوم است.

واقعیت این است که این عطر با رنج قیمتی بسیار متفاوت یکی از محبوب ترین هاست. حجم آن از 1.5 تا 100 و قیمت آن از 280 هزار تومان شروع و تا 6 میلیون تومان متغیر است. این عطر گرم و شیرین دارای رایحه های میوه ای انگور و گلابی، گل زنبق، یاس سفید و شکوفه پرتقال است. این عطر دارای حس آرامش و انرژی است که به عنوان یکی از بهترین عطرهای گرم و شیرین تولید سال 2012 انتخاب شد. یکی از گزینه هایی که دارد این است که از نظر مصرف کنندگان دارای عطری بسیار بلند و ماندگار است. که با طراحی ظریف و زیبای خود توانسته در بین بسیاری از خانم ها محبوب و مورد پسند آقایان قرار گیرد.

تحت عنوان

عطر زنانه کریستال نویر توسط ورساچه

این عطر در حجم های 5 تا 90 میلی لیتری موجود است که قیمت آن بین 350 هزار تا 5 میلیون تومان می باشد. این عطر فوق العاده گرم و شیرین با رایحه نارگیل، ادویه هل، زنجبیل و دانه فلفل و همچنین گل های گاردنیا، گل صد تومانی و شکوفه پرتقال معطر می شود. از نکات مثبت این عطر ایجاد احساس شادی و هیجان در کنار تمرکز و انرژی بالا می باشد. با توجه به نظرات کاربران، این عطر ماندگاری و غلظت بسیار بالایی دارد، البته برخی از آن ها این عطر را به دلیل رایحه متفاوت و مرموزش برای خانم های شجاع و جسور مناسب می دانند.

28

عطر زنانه Baccarat Rouge 540 Extrait

با توجه به اینکه این عطر در سایزهای نمونه از 2 میلی لیتر تا 90 میلی لیتر موجود است، قیمت ما بین 1 میلیون تا 44 میلیون و 220 هزار شات می باشد. این عطر گرم و شیرین داخلی متاثر از رایحه های بادام، زعفران، چوب سرو و گل یاس می باشد که حس تجمل، قدرت و اعتماد به نفس را به فرد القا می کند. کاربران فکر می کنند که این عطر ماندگاری بالایی دارد و بیشتر برای خانم های قوی و مستقل مناسب است.

ادکلن-Francis-Kerkjan-Baccarat-Rouge-540-extrite-min

ادو تویلت زنانه دیور ادیکت

این عطر 5 میلی لیتری 360 هزار تومان و 100 میلی لیتر آن حدود 8 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. رایحه ای گرم، ملایم و شیرین است که رایحه ای از یاس سفید، بهارنارنج، مرکبات و عناصر چوبی دارد. استفاده از این عطر باعث افزایش احساس شور و انرژی در فرد می شود که در نهایت باعث تقویت احساس قدرت و اعتماد به نفس می شود. کاربران متوجه می شوند که ماندگاری و پخش بوی این عطر نیز بالاست و با بسته بندی شکیل و زیبای خود می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.

22

عطر زنانه Jasmine Noir توسط Bulgari

این عطر 5 میلی لیتری 400 هزار تومان قیمت دارد و در 100 میلی لیتر به قیمت 12 میلیون و 400 هزار تومان عرضه می شود. همچنین بوی بولگاری گرم و شیرین است که با رایحه های گل های سفید، بادام و چوب می تواند یکی از بهترین محصولات سال 2008 باشد، حس تازگی و انرژی مثبت بسیار بالایی دارد که به گفته کاربران عطری سنگین و با وقار است. که ماندگاری و پخش عطر بالایی دارد. می توانید از این عطر در بهترین داستان های عاشقانه خود استفاده کنید تا با رایحه گرم و ماندگارش خاطره های خوبی داشته باشید.

Bvlgari-Jasmin-Noir-03

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.