افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

کمک نیکوکار کمالشهری به 80 خانواده در شرایط اضطراری – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 111784
کمک نیکوکار کمالشهری به 80 خانواده در شرایط اضطراری – خبرگزاری مهر ایران و جهان

سعید افلاکی رئیس کمیته امداد کمالشهر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با کمک نیکوکار و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 820 میلیون تومان برای 80 خانواده از بیماران اورژانسی در زمینه های ودیعه مسکن، لوازم خانگی، جهیزیه، درمان و ثبت نام دانشجو ، کمک به سفر زیارتی و کمک به […]

سعید افلاکی رئیس کمیته امداد کمالشهر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با کمک نیکوکار و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ 820 میلیون تومان برای 80 خانواده از بیماران اورژانسی در زمینه های ودیعه مسکن، لوازم خانگی، جهیزیه، درمان و ثبت نام دانشجو ، کمک به سفر زیارتی و کمک به دانش آموز نخبه ارائه شد.

با اشاره به اینکه 500 میلیون از این مبلغ در قالب وام بلندمدت قرض الحسنه با اقساط ناچیز از طریق اعطای خیر و اجرای طرح وام بلندمدت و به منظور اعطای تسهیلات به آن ها تامین شد. نیازمند در صندوق امداد استان گفت: 320 میلیون تومان نیز به صورت کمک نقدی ودیعه مسکن 2 خانوار، تامین لوازم خانگی 10 خانوار، یارانه درمان جراحی 3 بیمار نیازمند، تعمیر منزل، یارانه دانشجویی یارانه شهریه. برای 25 نفر و 23 یارانه سفر زیارتی به مبلغ 138 میلیون تومان توسط یک خیر و 182 میلیون تومان از محل منابع کمکی در قالب مشارکت هم افزایی در نظر گرفته شد.

افلاکی مدعی است که این در نحوه اجرای پروژه خوب است. کلید بهشت وی به همراه یکی از مسئولان از 20 خانواده بیماران اورژانسی بازدید و از آنها بازدید کرد. کمالشهر با ملاقات با خانواده های محروم و گوش دادن به مشکلات آنها، با مشارکت در رفع نیازهای مددجویان نقش آفرینی کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.