افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

بادامکی: در نیمه دوم نگذاشتیم استقلال نفس بکشد/ فقط در ورزشگاه آزادی دریافت کردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 111712
بادامکی: در نیمه دوم نگذاشتیم استقلال نفس بکشد/ فقط در ورزشگاه آزادی دریافت کردیم – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی جدید باشگاه پرسپولیس از عملکرد این تیم در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان تمجید کرد. حسین بادامکی در گفت و گو با برنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، استقبال از این تیم تاجیکستان، وضعیت برگزاری بازی های پرسپولیس در آزادی و … صحبت کرد. متن کامل سخنان وی را در ادامه می خوانید: […]

معاون ورزشی جدید باشگاه پرسپولیس از عملکرد این تیم در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان تمجید کرد.

حسین بادامکی در گفت و گو با برنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، استقبال از این تیم تاجیکستان، وضعیت برگزاری بازی های پرسپولیس در آزادی و … صحبت کرد. متن کامل سخنان وی را در ادامه می خوانید:

* ابتدا از برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان صحبت کنیم.

فکر می کنم بازی سختی بود، به خصوص در نیمه اول که بازی برای ما پیچیده تر شد. پنالتی که داور گرفت کار را پیچیده کرد، خدا را شکر بیرانوند پنالتی را مهار کرد. در نیمه دوم اما بهترین تیم زمین بودیم و نگذاشتیم استقلال نفس بکشد. از بچه ها و کادرفنی بابت این بازی و این برد تشکر می کنم. همچنین اگر در نیمه دوم کمی شانس داشتیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

* هم سرمربی استقلال و هم سفیر تاجیکستان از پرسپولیس تشکر کردند، شما هم در این مورد صحبت می کنید؟

اصولاً تیم هایی که به ایران می آیند و میهمان ما هستند این استقبال و پذیرایی را از ما دریافت می کنند. ما سعی می کنیم بهترین امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار دهیم. از زمان ورود کاروان استقلال به تهران شاهد بودم که روابط بین المللی ما در اختیار آنها بود. در عین حال مهمان نوازی از ویژگی های مهم و مثبت ما ایرانی هاست.

* رضا درویش و حسین خبیری تاکید کردند که پرسپولیس فقط در ورزشگاه آزادی از رقبای خود پذیرایی می کند، این هم جایگاه شماست؟

این حق طبیعی ماست که از آزادی استقبال کنیم. بالاخره ما حق داریم از شرایط اسکان و حضور بینندگانمان استفاده کنیم. دیشب حضور پرشور هواداران کمک بزرگی به ما کرد. البته ما فقط در ورزشگاه آزادی میزبان رقبای خود هستیم.

*هواداران پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان در شرایطی سکوهای ورزشگاه را پر کردند که قیمت بلیت آن به 300 هزار تومان رسید، نظر شما درباره این حضور چیست؟

نمی دانم چگونه از هوادارانمان تشکر کنم. پرسپولیس و هوادارانش را همه می شناسند. بدون شک هواداران نقش اصلی را در تمام موفقیت های پرسپولیس داشتند. ما وظیفه داریم قدر هواداران خود را بدانیم و سعی کنیم همیشه آنها را خوشحال و راضی کنیم. وظیفه ما ارائه بهترین امکانات به هوادارانمان است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)