افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

حمایت کتبی 6 میلیون جوان ایرانی برای دفاع از ملت فلسطین – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 111586
حمایت کتبی 6 میلیون جوان ایرانی برای دفاع از ملت فلسطین – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر خالد قدومی ظهر چهارشنبه در اجتماع حامیان فلسطین در امامزاده سید اسحق.به) ساوه تصریح کرد: قبل از عملیات الاقصی کودکان غزه به دلیل کمبود امکانات به دلیل محاصره این منطقه توسط رژیم صهیونیستی جان خود را از دست می دادند و رزمندگان حماس با انجام این عملیات می خواستند از این […]

به گزارش خبرنگار مهر خالد قدومی ظهر چهارشنبه در اجتماع حامیان فلسطین در امامزاده سید اسحق.به) ساوه تصریح کرد: قبل از عملیات الاقصی کودکان غزه به دلیل کمبود امکانات به دلیل محاصره این منطقه توسط رژیم صهیونیستی جان خود را از دست می دادند و رزمندگان حماس با انجام این عملیات می خواستند از این جنایات جلوگیری کنند.

نماینده مردم حماس در ایران تصریح کرد: مردم مبارز فلسطین با یک عملیات غافلگیرانه توانستند دشمن را به زانو درآورند و به تعبیر مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی را به سمت ویرانی جبران ناپذیر سوق دهند.

قدومی افزود: آمار 6 هزار و 500 شهید غزه در روزهای اخیر که از این تعداد 2 هزار و 360 نفر کودک و هزار و 292 نفر زن هستند، بیانگر افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم این منطقه است.

وی تاکید کرد: هدف و نقشه حماس و مردم غزه جنگ نیست، بلکه نمی خواهند تسلیم ظلم شوند.

نماینده مردم حماس در ایران گفت: آزادی، مقاومت و عدم تسلیم مهمترین آرمان ماست و به زودی فلسطین و حماس با حمایت جهان اسلام به ویژه مردم ایران پیروز این جنگ نابرابر خواهند بود.

قدومی گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (جهاد شفاف سازی) نیاز بعدی این جبهه است تا بتوانیم تبلیغات شوم علیه مقاومت را خنثی کنیم.

قدومی گفت: جذب 6 میلیون جوان ایرانی برای دفاع از مردم مظلوم مایه مباهات است چرا که مردم فلسطین بیش از هر چیز به وحدت امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی که برای مردم کشورهای مختلف قابل درک است نیاز دارند.

وی افزود: برخی از رهبران بر خلاف میل مردم در تلاش برای عادی سازی روابط با اسرائیل هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.