افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
4

13 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی گواهینامه شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 111451
13 هزار هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی گواهینامه شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

مجتبی کلانجی وی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سندسازی اراضی کشاورزی بستر مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به کشاورزان و جلوگیری از زمین خواری است، افزود: اجرای ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و بهبود وضعیت تولید سامانه مالی کشور از سال 1401 تا کنون 8754 در مورد 13 هزار […]

مجتبی کلانجی وی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سندسازی اراضی کشاورزی بستر مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به کشاورزان و جلوگیری از زمین خواری است، افزود: اجرای ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و بهبود وضعیت تولید سامانه مالی کشور از سال 1401 تا کنون 8754 در مورد 13 هزار و 669 هکتار زمین کشاورزی، مالکیت قطعی و مستند شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به مزایای مالکیت اراضی کشاورزی گفت: مالکیت اراضی کشاورزی ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات بهتر به کشاورزان و همچنین جلوگیری از مشکل زمین خواری است.

کلانجی او بیان کرد: از ابتدای اجرای قانون. دخالت اراضی کشاورزی از سال 1393 تا کنون، 1403 پلاک (روستا) به مساحت بیش از یک میلیون و 771 هزار و 452 هکتار زمین کاربری در راستای اجرای طرح دخالتجهت اصلاح سوابق و صدور سند اراضی کشاورزی به ادارات ثبت اسناد و املاک استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از سه استان مهم کشور در زمینه صدور سند و ترخیص اراضی کشاورزی است، اظهار داشت: این استان از نظر صدور سند و ترخیص اراضی کشاورزی یکی از سه استان مهم کشور است. دخالت وی افزود: صدور سند زمین کشاورزی یکی از مهم ترین پیش نیازهای اقتصادی شدن کشاورزی است و اکثر مشکلات مالی کشاورزان با صدور سند تک برگی کشاورزی قابل حل است.

کلانجی وی با اشاره به لزوم تعامل و هماهنگی بیشتر بین دستگاه های اجرایی ذیربط در این زمینه، تاکید کرد: باید مشکلات و چالش های موجود برای تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان شناسایی و برای تسریع در عملیات اجرایی برنامه ریزی دقیق تری انجام شود. از کار تا پایان سال جاری

وی افزود: آذربایجان غربی رو به بهبودی است. دخالت اراضی ملی کشاورزی گام های مطلوبی برداشته و تاکنون بیش از یک میلیون و 771 هزار و 452 هکتار از اراضی مزاحم شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته و 180 هزار و 574 هکتار تداخل رفع شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.