افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

واکنش بیرانوند به تصادف 100 میلیاردی کنعانی و درگیری پرسپولیس

  • کد خبر : 111176
واکنش بیرانوند به تصادف 100 میلیاردی کنعانی و درگیری پرسپولیس

علیرضا بیرانوند درباره عملکرد بسیار خوبش در دیدار با استقلال تاجیکستان و مهار پنالتی حریف در دقایق ابتدایی گفت: لطف خدا و انرژی مثبت هواداران باعث شد این پنالتی را بگیرم. در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و یک پنالتی دادیم اما خدا را شکر خوب شد و توانستیم بازی را ببریم. وی ادامه داد: بازی […]

علیرضا بیرانوند درباره عملکرد بسیار خوبش در دیدار با استقلال تاجیکستان و مهار پنالتی حریف در دقایق ابتدایی گفت: لطف خدا و انرژی مثبت هواداران باعث شد این پنالتی را بگیرم. در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و یک پنالتی دادیم اما خدا را شکر خوب شد و توانستیم بازی را ببریم.

وی ادامه داد: بازی بعدی ما مقابل استقلال تاجیکستان است و اگر این تیم را شکست دهیم احتمالا از گروه خود صعود خواهیم کرد. انشاالله در بازی بعدی با دعای هواداران پیروز خواهیم شد.

دروازه بان تیم ملی پرسپولیس درباره درگیری سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی زادگان گفت: این اتفاق افتاد و نمی توانیم بگوییم اتفاقی نیفتاده است. سروش در پرتاب های آزاد و در هافبک صحبت می کند. صددرصد آقا یحیی به سروش اجازه داده با بازیکنان داخل زمین صحبت کند. قبل از بازی فشار زیادی روی کنعانی ها بود و شاید به همین دلیل این اتفاق افتاد. خدا رو شکر مشکل خاصی نداشت. من حرکت کردم و مشکل حل شد. اتفاقا سروش و کنعانی در تمرین امروز در یک تیم بودند و اتفاق خاصی نیفتاد.

صحبت های چند روز پیش کنعانی زادگان درباره خودروی 100 میلیاردی اش حاشیه های زیادی را به همراه داشت و واکنش ورزشکاران رشته های دیگر را برانگیخت. بیرانوند در پاسخ به این سوال به تسنیم گفت: همه ما از خانواده ورزش هستیم. امیدوارم این صحبت ها فراموش شود و وزارت ورزش از ورزشکاران همه رشته ها حمایت کند. هدف همه ما سربلندی ایران است و فرقی نمی کند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.