افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

رستوران های هتل اسپیناس پالاس؛ سمفونی از طعم های منحصر به فرد

  • کد خبر : 111052
رستوران های هتل اسپیناس پالاس؛  سمفونی از طعم های منحصر به فرد

ورود به یک شهر جدید یا مکان توریستی غیرممکن است و اولین کاری که انجام می دهید این است که رستوران های نزدیک محل سکونت خود را پیدا نکنید. اگر خوش شانس باشید، رستوران هایی در هتل یا اقامتگاهی که در آن اقامت دارید وجود دارد، بنابراین مجبور نخواهید بود برای صرف غذا از هتل […]

ورود به یک شهر جدید یا مکان توریستی غیرممکن است و اولین کاری که انجام می دهید این است که رستوران های نزدیک محل سکونت خود را پیدا نکنید. اگر خوش شانس باشید، رستوران هایی در هتل یا اقامتگاهی که در آن اقامت دارید وجود دارد، بنابراین مجبور نخواهید بود برای صرف غذا از هتل خارج شوید.

هتل اسپیناس پالاس تهران که در شمال غربی تهران واقع شده است به عنوان یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های تهران شناخته می شود. این هتل واقع در منطقه سعادت آباد در واقع مجلل ترین هتل پنج ستاره تهران است و امکانات هتل اسپیناس پالاس مورد توجه تهرانی ها قرار گرفته است.

بسیاری از تهرانی ها برای گذراندن اوقات فراغت خود به رستوران های هتل اسپیناس پالاس می روند. در این مقاله از مجله گردشگری اسمارتک نیوز به ارائه رستوران های هتل اسپیناس پالاس می پردازم.

آیا می توان بدون رزرو هتل از رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران استفاده کرد؟

بله می توانید بدون استفاده از سایر خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران به این رستوران ها بروید.

هتل اسپیناس پالاس در تهران چند رستوران دارد؟

هتل اسپیناس تهران دارای سه رستوران و یک کافه می باشد.

آیا رزرو رستوران های هتل اسپیناس پالاس از قبل ضروری است؟

با توجه به توصیه هتل، بهتر است قبل از مراجعه به رستوران ها هماهنگی های لازم را از طریق تلفن انجام دهید.

هتل اسپیناس پالاس; گوهری پنهان در بهشتی آرام.

ابتدا نگاهی به امکانات، خدمات و ظاهر هتل اسپیناس پالاس می اندازیم. شاید اولین چیزی که در هنگام ورود به این هتل توجه شما را به خود جلب می کند ترکیب شگفت انگیز معماری مدرن و سنتی باشد. این سبک معماری توجه همه سلیقه ها و هر سنی را به خود جلب کرده است.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

امکانات هتل اسپیناس پالاس شامل 400 اتاق و سوئیت، کافه و رستوران، سالن کنفرانس و سالن عروسی، مرکز تفریحی و بار ورزشی، زمین تنیس، استخر، خدمات اسپا، باشگاه ورزشی، خدمات زیبایی بانوان و آقایان، فروشگاه فرش می باشد. ، جواهر فروشی و غیره آنها پارکینگ هستند. بسیاری از مردم مراسم خود را در این هتل به دلیل ظاهر باورنکردنی و محیط مجلل آن برگزار می کنند. توضیحات بس است و وقت آن رسیده که جذاب ترین قسمت این هتل یعنی رستوران های بی نظیرش را به شما معرفی کنیم.

معرفی رستوران های هتل اسپیناس پالاس

این کاخ مجلل دارای کافه ها و رستوران های جذاب و متنوعی است که مناسب برای جلسات کاری، جلسات عاشقانه، جمع های خانوادگی و حتی گذراندن یک آخر هفته مجلل در کنار خانواده است. این شما و این رستوران های فراموش نشدنی در هتل اسپیناس پالاس هستید:

قهوه غروب; طعم لاته های بهشتی را تجربه کنید

تنوع نوشیدنی های سرد و گرم در این کافه به قدری زیاد است که می توانید برای هر روز هفته یک نوشیدنی جدید انتخاب کنید. البته محبوبیت این کافه فقط به خاطر نوشیدنی هایش نیست، بلکه تنقلات خوشمزه و سبکش مثل کلوچه و انواع شیرینی و کیک هم منتظر دل شما هستند.

رستوران های هتل اسپیناس پالاسرستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

اگر فکر می کردید در این کافه فقط نوشیدنی و شیرینی سرو می شود، باید به شما بگویم که یکی از جذابیت های این کافه غذا خوردن در فضای باز با چشم اندازی زیبا از تهران است.

ساعت کاری کافه سانست از هفت صبح تا دو بامداد و آخرین سفارش آشپزخانه ساعت یک و نیم بامداد است.

رستوران های هتل اسپیناس پالاسرستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

رستوران لاتون; مهمان نوازی لوکس ایرانی

سرآشپزهای این رستوران مدرن ایرانی و بین المللی، همگی با تجربه بی نظیر خود در آشپزی، منویی عالی و جذاب از غذاهای ایرانی و عربی را برای شما آماده کردند. رستوران لاوتون برای لحظاتی است که به دنبال طعم و رنگی متفاوت و جدید هستید و می خواهید در محیطی مجلل و آرام از غذاهای لذیذ خود لذت ببرید.

رستوران های هتل اسپیناس پالاسرستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

برای رفتن به این رستوران باید به طبقه سوم هتل بروید و روی یکی از آن مبل های راحتی رنگی رو به منظره رشته کوه هایی که تهران را احاطه کرده اند راحت بنشینید و از کامل ترین بوفه غذاهای عربی تهران لذت ببرید.

رستوران های هتل اسپیناس پالاسرستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

  • ساعت سرویس دهی صبحانه: 7:30 صبح تا 10 صبح
  • زمان ناهار: 13:00 تا 16:00
  • ساعات سرویس شام: 19:00 الی 22:30.

رستوران دیبا; مانیفست شکوه معماری گذشته

رستوران دیبا حتی روح شما را مملو از زیبایی بصری می کند. طراحی و معماری خوش سلیقه و کنده کاری های ظریف بر روی دیوارهای این رستوران شما را به عمق تاریخ ایران می برد.

رستوران های هتل اسپیناس پالاسرستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

پیشنهاد می کنم بعد از رفتن به این رستوران ابتدا یک چای داغ تازه سفارش دهید. چون تمام نوشیدنی های این رستوران به صورت سنتی و ایرانی سرو می شود و واقعا احساس می کنید در قصری از حدود 200 سال پیش نشسته اید و چای می نوشید.

رستوران های هتل اسپیناس پالاسرستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

اگر حوالی ظهر به رستوران دیبا می روید، میزی نزدیک لیوان های رنگی انتخاب کنید. بگذارید خورشید به این عینک بتابد تا دلیل آن را ببینید. وقتی خورشید می تابد، رقصی از نور و رنگ بر روی زمین و دیوارهای این رستوران به چشم می خورد. رستوران دیبا همه روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 23:00 آماده پذیرایی از شما می باشد.

سالن اسکای; مرتفع ترین رستوران فیوژن تهران

یکی از جذاب ترین و محبوب ترین رستوران های ایران و هتل اسپیناس پالاس، رستوران اسکای لانژ است. رستوران Sky Lounge Espinas اساساً یک سبک تلفیقی است، به این معنی که می توانید ترکیبی از سبک های مختلف آشپزی را در منو مشاهده کنید. از غذاهای دریایی و آسیایی گرفته تا غذاهای ایتالیایی و گوشت و…

رستوران های هتل اسپیناس پالاسرستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

اگر عاشق غذاهای متنوع با ذائقه های مختلف هستید، با نگاهی به منوی رستوران اسکای لانژ، ممکن است حتی نتوانید یک غذا را انتخاب کنید، زیرا این رستوران دارای طیف گسترده ای از غذاهای تلفیقی مدرن، پیتزا و فست فود، انواع و اقسام است. سالاد. ، سوشی و غذاهای دریایی.

رستوران های هتل اسپیناس پالاسرستوران های هتل اسپیناس پالاس

عکس از: سایت گوگل مپ

اسکای لانژ برای صبحانه، ناهار، شام و شام از ساعت 19 الی 1:00 و در روزهای تعطیل علاوه بر ساعات معمول از ساعت 10:00 صبح تا 15:00 آماده پذیرایی از شما می باشد.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس یک تجربه خاص است

هتل اسپیناس پالاس یکی از اولین گزینه ها برای خوش سلیقه و کسانی است که به کیفیت اوقات فراغت خود اهمیت می دهند. در این مقاله از مجله اسمارتک نیوز شما را با رستوران های هتل اسپیناس پالاس تهران آشنا کردم. امیدوارم با لیست این رستوران ها، هر زمان که نیاز به استراحت داشتید و می خواهید در فضایی گرم و صمیمی به دور از هیاهوی شهر با دوستان، خانواده یا شریک زندگی خود وقت بگذرانید، به این رستوران ها بروید و لذت ببرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.