افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

چرفچنکو: نتوانستیم از موقعیت های گلزنی خود استفاده کنیم/در تاجیکستان منتظر پرسپولیس هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 110730
چرفچنکو: نتوانستیم از موقعیت های گلزنی خود استفاده کنیم/در تاجیکستان منتظر پرسپولیس هستیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ایگور چرفچنکو پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این پیروزی را به پرسپولیس تبریک می گویم. بازی خوب. […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

ایگور چرفچنکو پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال تاجیکستان مقابل پرسپولیس در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این پیروزی را به پرسپولیس تبریک می گویم. بازی خوب. موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. سه بازی دیگر باقی مانده است اما تیم من از پس کارهای بزرگ برمی آید و دو هفته دیگر پرسپولیس را در تاجیکستان داریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفتید منتظر حضور پرسپولیس به تاجیکستان هستید، آیا انتظار دارید از این تیم انتقام بگیرید؟، گفت: ما در تاجیکستان منتظر پرسپولیس هستیم. مردم ما در تاجیکستان میهمان نواز هستند اما اتفاقاتی که در جریان مسابقه می افتد در زمین مسابقه دیده می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان با اعلام اینکه تیمش پس از از دست دادن یک پنالتی به هم ریخته است، اظهار کرد: این فوتبال است و نباید تمام توپ های داخل محوطه جریمه به گل تبدیل شود. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم تا وضعیت روحی آنها حفظ شود.

چرفچنکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عملکرد وحدت حنان اف بازیکن تاجیکستانی را در تیم پرسپولیس چگونه می بینید، خاطرنشان کرد: روی بازیکنانم تمرکز داشتم. بهتر است عملکرد این بازیکن را از سرمربی پرسپولیس جویا شوید.

جوزف اوکورو، بازیکن استقلال تاجیکستان نیز در نشست خبری گفت: می توانستیم نمایش بهتری از این داشته باشیم اما در بازی برگشت مقابل پرسپولیس تلاش می کنیم به پیروزی برسیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)