افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

ترامپ داستان پله های هواپیمای بایدن/بایدن را تحقیر کرد

  • کد خبر : 110642
ترامپ داستان پله های هواپیمای بایدن/بایدن را تحقیر کرد

سخنرانی ترامپ ساعاتی پس از ثبت نام رسمی او برای انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2024 در کنگره ایالت نیوهمپشایر انجام شد. ترامپ در نیوهمپشایر گفت که رای‌دهندگان آمریکایی کسی را به عنوان رهبر خود ترجیح می‌دهند که بتواند از ایر فورس وان به شیوه‌ای باوقار و توانا خارج شود و بدون ترس از […]

سخنرانی ترامپ ساعاتی پس از ثبت نام رسمی او برای انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2024 در کنگره ایالت نیوهمپشایر انجام شد.

ترامپ در نیوهمپشایر گفت که رای‌دهندگان آمریکایی کسی را به عنوان رهبر خود ترجیح می‌دهند که بتواند از ایر فورس وان به شیوه‌ای باوقار و توانا خارج شود و بدون ترس از سقوط به همه سلام کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به بایدن تصریح کرد: این فرد اکنون به سمت پلکان کوتاه هواپیما رفته است، ما به آن پله بچه ها می گوییم، اکنون این کار برای او عادی است زیرا نمی تواند از پله های اصلی بالا یا پایین برود. طول می کشد و پله های کوتاه تر برایش راحت تر است.»

ترامپ همچنین در سخنرانی دیگری خود را با نلسون ماندلا، رئیس جمهور ضد آپارتاید آفریقای جنوبی مقایسه کرد که ظاهراً به چندین شکایت ایالتی و فدرال علیه وی ارائه شده است. رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که دلایل سیاسی او را هدف قرار داده و بایدن و حامیانش را به تلاش برای حمله به او متهم کرد که احتمالاً بزرگترین تهدید برای آنها است.

ترامپ همچنین تصویری از پست منتشر شده توسط یک خواننده رپ آمریکایی در انتقاد از بایدن را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی “حقیقت اجتماعی” در اوایل روز دوشنبه بازنشر داد. در این پست با انتشار عکسی از بایدن که در ساحل دراز کشیده و به جنگ در غرب آسیا اشاره می کند، نوشته شده بود: هی جو، برخیز. ما در مشکل هستیم!”

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی روز دوشنبه خود گفت: «می دانید که او (بایدن) زیاد به ساحل می رود. درسته؟ اما اگر به ساحل می رفتم و هیچ کار دیگری نمی کردم، اکنون بهترین مرز دنیا را داشتیم.

رئیس جمهور سابق آمریکا به نوبه خود به سخنرانی بایدن در سپتامبر گذشته در فیلادلفیا اشاره کرد که در آن او درباره ترامپ و جمهوری خواهانی که از جنبش او موسوم به “آمریکا دوباره بزرگ” حمایت می کنند، هشدار داد.

ترامپ گفت: من سخنرانی بایدن را با پس زمینه قرمز دیدم. او شبیه شیطان بود. همین طراح صحنه صحنه حضورش در ساحل را نیز پردازش کرد. ممکن است کسی فکر کند که در ساحل خوب به نظر می رسد. من آن را باور نمی کنم. می‌دانی، آن پله‌های کوتاه برای بچه‌ها برای سوار شدن به هواپیما است.»

ترامپ که در دوران ریاست جمهوری خود به زمین گلف مارالاگو رفت و آمد می کرد، گفت که سفر بایدن به ساحل یک تخطی از وظیفه بود.

او گفت: «این شخص را می بینید که می آید و می رود. سپس او را می بینید که تمام روز در ساحل دراز کشیده است، در حالی که ما با یک جنگ جهانی سوم احتمالی روبرو هستیم. “این یک منظره وحشتناک برای دیدن است.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.