افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

نقشه جدید ایالات متحده در خاورمیانه فاش شد

  • کد خبر : 110501
نقشه جدید ایالات متحده در خاورمیانه فاش شد

به گفته مقامات، ارتش آمریکا نظارت بر برج های نگهبانی در تاسیسات نظامی و سطح امنیت در نقاط دسترسی پایگاه را افزایش خواهد داد و همچنین عملیات برای مقابله با پهپادها و موشک های احتمالی را افزایش خواهد داد. ژنرال مایکل کوریلا، رئیس فرماندهی مرکزی ایالات متحده در بیانیه ای به رویترز گفت: «با افزایش […]

به گفته مقامات، ارتش آمریکا نظارت بر برج های نگهبانی در تاسیسات نظامی و سطح امنیت در نقاط دسترسی پایگاه را افزایش خواهد داد و همچنین عملیات برای مقابله با پهپادها و موشک های احتمالی را افزایش خواهد داد.

ژنرال مایکل کوریلا، رئیس فرماندهی مرکزی ایالات متحده در بیانیه ای به رویترز گفت: «با افزایش تعداد حملات و تلاش ها برای حمله به تأسیسات نظامی ایالات متحده، بسیار مهم است که تدابیر امنیتی ارتش ما به طور مستمر مورد بازنگری قرار گیرد.» (CENTCOM).

در این گزارش آمده است: تشدید تنش ها نیروهای نظامی آمریکا را در حالت آماده باش دائمی قرار داده است و همچنین احتمال تخلیه خانواده های نظامیان آمریکایی وجود دارد.

مقامات ارشد دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، از جمله وزیر دفاع لوید آستین، نسبت به خطر تشدید حملات در خاورمیانه علیه نیروهای آمریکایی در منطقه هشدار داده اند.

بر اساس این گزارش، آمریکا همچنین کشتی های جنگی و جنگنده ها را به منطقه اعزام کرده است.

به گزارش ایرنا، آمریکا پیش از این نیروهای دلتا (گروه عملیات نیروهای ویژه) و تیم ششم (گروه توسعه جنگ ویژه نیروی دریایی) را برای کمک به رژیم صهیونیستی با هدف یافتن آمریکایی های اسیر شده توسط حماس به منطقه اعزام کرده است.

طوفان الاقصی در حالی وارد هجدهمین روز خود شده است که بمب افکن های رژیم صهیونیستی همچنان بدون وقفه به بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه ادامه می دهند، اما تاکنون نظامیان صهیونیست نتوانسته اند وارد غزه شوند، زیرا به خوبی می دانند که ورود به غزه. یعنی وارد شدن به کمین و مردابی که بیرون آمدن از آن به راحتی ممکن نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.