افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

بستری شدن 30 میلیون ایرانی در بیمارستان رایگان می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 110328
بستری شدن 30 میلیون ایرانی در بیمارستان رایگان می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی با اشاره به برگزاری همایش دو روزه دستیاران پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، هدف از برگزاری این همایش را ارتقای خدمات پزشکی در بین عموم مردم عنوان کرد. . وی به محوریت وزارت بهداشت و معاونت درمان، عدالت و تعالی نظام سلامت اشاره کرد […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی با اشاره به برگزاری همایش دو روزه دستیاران پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، هدف از برگزاری این همایش را ارتقای خدمات پزشکی در بین عموم مردم عنوان کرد. .

وی به محوریت وزارت بهداشت و معاونت درمان، عدالت و تعالی نظام سلامت اشاره کرد و به موضوعات مطرح شده و مطرح شده در این همایش پرداخت.

کریمی، جمعیت جوان، درمان زوج های نابارور; ارائه تسهیلات به زوجین در این زمینه و ایجاد مراکز ناباروری سطح 2 و 3 از موضوعات مطرح شده در همایش دستیاران پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی است و خاطرنشان کردند: با توجه به اینکه آبان ماه آخرین مهلت ایجاد ناباروری است. مراکزی در دانشگاه ها به سرعت این مراکز را ایجاد کردند و هم اکنون بیش از 50 مرکز ناباروری سطح 2 ایجاد شده و مراکز ناباروری سطح 3 نیز در تمامی مراکز استان های کشور دایر است و به زودی در استان بوشهر نیز راه اندازی می شود.

معاونت بهداشتی وزارت بهداشت درباره بسته های بیماران خاص و دشوار رفتار وی همچنین گفت: اعتبارات این صندوق از 5 هزار میلیارد تومان به 7 هزار میلیارد تومان افزایش یافته و 100 نوع بیماری را پوشش می دهد و در این همایش درباره نحوه ثبت نام بیماران در سامانه اطلاعات بیمارستان و نحوه پرداخت ها تبادل نظر خواهد شد. ساخته شده است.

وی همچنین بسته حمایت مالی را از موضوعات مورد بحث در اولین روز همایش دستیاران پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی برشمرد و تصریح کرد: این بسته با هدف کاهش پرداخت از جیب بیماران انجام می شود که وزیر این موضوع را کاهش داد. در اطلاعیه ای همه را مجبور به پرداخت هزینه بستری کرد: بیش از 30 میلیون هموطن ایرانی باید آزاد شوند. بدیهی است طی این اطلاعیه بستری بیماران تحت سیستم ارجاع رایگان خواهد بود.

کریمی با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای افزایش تعداد تخت های توانبخشی از 80 تخت به بیش از 800 تخت هستیم گفت: این موضوع در این همایش مطرح می شود. برو آن را قرار داد.

معاون وزیر بهداشت، گردشگری سلامت را از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: درآمد فعلی ما از گردشگری سلامت یک میلیارد دلار است و می توانیم این درآمد را به 5 یا 6 میلیارد دلار برسانیم و اکنون 270 استراحتگاه وجود دارد، سلامتی وجود دارد.

کریمی ادامه داد: همچنین در این همایش ارتقای اورژانس، نظارت بر مراکز درمانی، بسته اقامتی، طول عمر پزشکان در مناطق محروم، نظام ارجاع و پزشک خانواده مطرح شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.