افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

تغییر قوانین نگهداری سگ های بزرگ در چین

  • کد خبر : 110279
تغییر قوانین نگهداری سگ های بزرگ در چین

به گزارش گروه محیط زیست خبرگزاری فارسحمله وحشیانه یک روتوایلر بدون قلاده به یک دختر ۲ ساله در چین منجر به دستگیری صاحب سگ شد و کمپینی برای جمع آوری سگ های ولگرد بی سرپرست به راه انداخت. ماجرا از آنجا شروع شد که هفته گذشته پسری با چندین گاز سگ، دنده شکسته و کلیه […]

به گزارش گروه محیط زیست خبرگزاری فارسحمله وحشیانه یک روتوایلر بدون قلاده به یک دختر ۲ ساله در چین منجر به دستگیری صاحب سگ شد و کمپینی برای جمع آوری سگ های ولگرد بی سرپرست به راه انداخت.

ماجرا از آنجا شروع شد که هفته گذشته پسری با چندین گاز سگ، دنده شکسته و کلیه شکسته به بیمارستان رفت. با مشاهده تصاویر دوربین های امنیتی مشخص شد این کودک به همراه مادرش در یک مجتمع مسکونی در حال پیاده روی بوده که سگ بزرگی با وجود تلاش های مادرش به کودک حمله می کند. کارگرانی که این صحنه را دیدند با استفاده از جارو و چوب بزرگ سگ را جدا کردند و روتوایلر در نهایت از پسرک دور شد.

به گزارش شانگهای دیلی، مردم محلی توانستند صاحب سگ و سگ دیگری را که در حین حمله در آن نزدیکی بود شناسایی کنند و بعداً با ادامه تحقیقات پلیس، هر دو صاحب آن دستگیر شدند.

این حمله مقامات چینی را بر آن داشت تا سرکوب سگ های ولگرد، ثبت نشده و “بزرگتر” را آغاز کنند. در گذشته به دلیل انتشار داستان های رفتار غیر انسانی با سگ های ولگرد، مردم به جمع آوری سگ ها اعتراض کردند.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، شهرهای استان‌های شاندونگ، جیانگشی و هوبی بیانیه‌ای صادر کرده‌اند مبنی بر اینکه در صورت عدم پذیرش سگ‌های ولگرد، آنها را به فرزندی قبول می‌کنند و معدوم می‌کنند.

حدود 33 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی رسانه چینی Jiu Pai News با کشتار سگ های ولگرد در سراسر چین موافق بودند.

مقررات مربوط به مالکیت، ثبت و کنترل حیوان خانگی از شهری به شهر دیگر در چین متفاوت است و به راحتی می تواند از منطقه ای به منطقه دیگر اعمال شود. چین همچنین هیچ قانونی برای محافظت از حیوانات خانگی ندارد.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، در سال 2019، منطقه تونگژو پکن مالکیت سگ های قد بلندتر از 14 اینچ را ممنوع کرد و به صاحبان سگ ها سه روز مهلت داده شد تا آنها را از منطقه خارج کنند یا با مرگ مواجه شوند.

از سال 2012، شهر تفریحی شیان در شمال چین، مالکیت 34 نوع سگ از جمله پیتبول و ژرمن شپرد را برای ساکنان این کشور ممنوع کرده است. حدود 40 میلیون سگ ولگرد در این کشور وجود دارد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.