افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ما نمی خواهیم دایره جنگ در منطقه گسترش یابد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 110154
ما نمی خواهیم دایره جنگ در منطقه گسترش یابد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که برای دیدار با مقامات اسرائیلی در تل آویو به سر می برد، اعلام کرد که برای بازگرداندن امنیت و ثبات در اسرائیل و منطقه هر کاری که ممکن است انجام خواهیم داد. رئیس جمهور فرانسه مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه که برای دیدار با مقامات اسرائیلی در تل آویو به سر می برد، اعلام کرد که برای بازگرداندن امنیت و ثبات در اسرائیل و منطقه هر کاری که ممکن است انجام خواهیم داد.

رئیس جمهور فرانسه مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را بدون اشاره به جنایات روزانه و چندین دهه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، عملیات بزرگ انتقام جویانه «طوفان الاقصی» را «حمله تروریستی» خواند و گفت: 7 اکتبر علیه مردم فلسطین اسرائیل یک شوک و غافلگیری است.» برای فرانسه و جهان عالی بود.

وی با بیان اینکه «اولین هدف امروز، آزادی همه گروگان ها بدون تبعیض» است، افزود: ما تمام تلاش خود را برای بازگرداندن امنیت و ثبات در اسرائیل و منطقه انجام خواهیم داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه حزب الله لبنان در آستانه جنگ است و چالش های فوری در این زمینه را درک می کنیم، تصریح کرد: نمی خواهیم درگیری در منطقه گسترش یابد.

در ادامه حمایت سران کشورهای غربی از کشتار مردم غزه و اعلام «همبستگی و همدردی» با مقامات رژیم صهیونیستی، ساعاتی پیش امانوئل مکرون وارد فلسطین اشغالی شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، مکرون برای نشان دادن «همبستگی کامل» پاریس با اسرائیل به تل آویو سفر کرد.

رئیس جمهور فرانسه برای ابراز همدردی و همبستگی با مقامات رژیم صهیونیستی وارد تل آویو شد. بر اساس گزارش رسانه های فلسطینی، تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به 5.87 نفر رسید که 2055 کودک و 1119 زن بودند. 15273 نفر نیز مجروح شدند.

دیروز دوشنبه سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا، آلمان و ایتالیا حمایت خود را از رژیم صهیونیستی و کشتار کودکان و غیرنظامیان در غزه بدون اشاره به ادامه حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی اعلام کردند. درباره نوار غزه و کشتار مردم فلسطین در بیانیه ای مشترک که «حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر تروریسم» توصیف شده است.

این بیانیه پس از گفتگوی تلفنی ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان، جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا و نخست وزیر کانادا، صادر شد. جاستین ترودو بوده است

این 6 کشور که خود را متعهد به کمک های سیاسی و ارسال کمک های نظامی به رژیم صهیونیستی می دانند، همزمان با بمباران و کشتار مردم لوپ، از ارتش صهیونیستی خواستند تا «به قوانین بین المللی و حمایت از غیرنظامیان پایبند باشد».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.