افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

بازدید مکرون از فلسطین اشغالی و رایزنی بین اروپا و اسرائیل در مورد جنگ غزه

  • کد خبر : 109933
بازدید مکرون از فلسطین اشغالی و رایزنی بین اروپا و اسرائیل در مورد جنگ غزه

سایت بین المللی رادیو فرانسه روز دوشنبه نوشت این سفر در راستای تلاش های دیپلماتیک برای جلوگیری از توسعه جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس است. این سفر در حالی انجام می شود که وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر دوشنبه در بیانیه ای تعداد جدید شهدای فلسطینی را اعلام کرد. «اشرف القدره» سخنگوی وزارت […]

سایت بین المللی رادیو فرانسه روز دوشنبه نوشت این سفر در راستای تلاش های دیپلماتیک برای جلوگیری از توسعه جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس است.

این سفر در حالی انجام می شود که وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر دوشنبه در بیانیه ای تعداد جدید شهدای فلسطینی را اعلام کرد. «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: در پی حملات هوایی مستمر رژیم صهیونیستی تعداد شهدای فلسطینی به 5087 نفر افزایش یافته است که از این تعداد 2055 نفر کودک، 1119 نفر زن، 217 نفر سالمند و … هستند. 15273 نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

دو کشور مخالف برگزاری تظاهرات علیه اسرائیل هستند

کاخ سفید آمریکا همچنین از ادامه رایزنی با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی درباره آخرین تحولات غزه و احتمال عملیات نظامی این رژیم خبر داد. به گفته منابع رسانه ای، کاخ سفید بعدازظهر دوشنبه به وقت تهران اعلام کرد: ما در حال ارتباط با اسرائیل در مورد برنامه های راهبردی و پیشگیرانه آن پیش از عملیات بزرگ در غزه هستیم.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز روز یکشنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفتگو کرد. در عین حال نتایج نظرسنجی پیش از آغاز حملات رژیم صهیونیستی در ماه اکتبر نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق مردم فلسطین به رئیس جمهور آمریکا و سیاست های وی برای برقراری صلح بین حماس و رژیم صهیونیستی اعتماد ندارند.

به صدا درآوردن زنگ خطر در شهرک های اسرائیلی در اطراف غزه

به گفته موسسه گالوپ، اکثریت مردم فلسطین تردید دارند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بتواند راه حلی ارائه دهد که به صلح بین طرف های درگیر در فلسطین اشغالی منجر شود.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، اکثریت فلسطینی ها به توانایی جو بایدن برای تسهیل ایجاد یک توافق صلح عادلانه اعتماد ندارند. بر اساس این نظرسنجی، 84 درصد فلسطینی ها «خیلی کم» به بایدن اعتماد دارند، در حالی که 70 درصد دیگر «هرگز» به او اعتماد ندارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.