افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

موبایل های ارزش خرید / امسال از دستش ندید، سال بعد او سوار می شود و شما پیاده

  • کد خبر : 109773
موبایل های ارزش خرید / امسال از دستش ندید، سال بعد او سوار می شود و شما پیاده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ما در عصری زندگی می کنیم که انفجار اطلاعات زیاد است و بیشتر اوقات ما را گیج می کند و نمی توانیم همه این اطلاعات را پردازش کنیم. برای خرید گوشی جدید از یک طرف دوستان و پیشنهادات آنها، از طرف دیگر فروشنده و پیشنهادات […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ما در عصری زندگی می کنیم که انفجار اطلاعات زیاد است و بیشتر اوقات ما را گیج می کند و نمی توانیم همه این اطلاعات را پردازش کنیم. برای خرید گوشی جدید از یک طرف دوستان و پیشنهادات آنها، از طرف دیگر فروشنده و پیشنهادات او، از طرف دیگر بودجه و توان مالی و در برخی موارد محدودیت های آنها، همه می توانند دست به دست هم دهند. ما به معنی عدم شناخت زیاد بدن و انجام آن با اشتیاق. ما به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستیم: چه گوشی هایی ارزش خرید دارند؟

خب البته در ابتدای مطلب جواب این سوال را خیلی راحت دریافت نکردید چون هنوز با گوشی های خوب زیادی در این زمینه روبرو هستید پس قبل از اینکه بپرسید کدام گوشی ها ارزشش را دارند. هنگام خرید باید یک سوال از خود بپرسید: از یک گوشی خوب چه می خواهید؟ با چه شماره تلفنی تماس می گیرید؟ گوشی با دوربین عالی؟ گوشی با باتری قوی؟ گوشی ای که پردازنده خوبی داشته باشد و … مشخص کنید که در یک گوشی ایده آل به دنبال چه چیزی هستید و سپس با نشان دادن یک سری امکانات برای انواع گوشی به این سوال پاسخ می دهیم که کدام گوشی ها ارزش خرید دارند. برای شما.

شیائومی 13 اولترا یکی از گوشی هایی است که ارزش خرید دارد

احتمالا اگر این روزها غرق خرید گوشی شده اید، نام شیائومی 13 اولترا را شنیده اید و متوجه شده اید که این گوشی امروزه برای بسیاری از افراد در بازار یک غول است و می توان از آن به عنوان یک گوشی عالی برای بازی، عکس گرفتن و … استفاده کرد. انجام کارها به راحتی هر روز یاد گرفتم. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.73 اینچ است و وضوح بالایی دارد و از نظر قابلیت نمایش رنگی توانایی تشخیص یک میلیارد رنگ را دارد. پردازنده این محصول اسنپدراگون 8 نسل 2 است که یکی از سریع ترین پردازنده ها می باشد.

آنچه انجام بازی های سنگین با گرافیک بالا را با این گوشی آسان می کند استفاده از پردازنده گرافیکی قدرتمند یعنی Adreno 740 است که با کمک این پردازنده می توانید به راحتی بازی های این مدل را با سرعت، کیفیت و بدون معطلی تجربه کنید. انجام دادن. حافظه داخلی این محصول 512 گیگابایت و رم آن 16 گیگابایت است و قابل ارتقا نیست. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که این گوشی را می توان یکی از بهترین ها برای گرفتن عکس های عالی از سلفی گرفته تا پرتره دانست.

ارزش4966496

Samsung Galaxy S23 Ultra یکی از گوشی هایی است که ارزش خرید دارد

یکی از پرچمداران سامسونگ که اوایل امسال عرضه شد و توانست نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند، S23 Ultra است که به دلیل اینکه یکی از محصولات فوق العاده و جذاب سامسونگ به شمار می رفت، خیلی زود می توان آن را یکی از بهترین ها لقب داد. ، یکی از پرفروش ترین ها شاید تفاوتی در طراحی این گوشی نسبت به نسخه های قبلی مشاهده نکنید، اما اگر دقیقتر نگاه کنید متوجه خواهید شد که از یک طرف سایز لنز دوربین افزایش یافته و از طرف دیگر از سوی دیگر، لبه های کناری گوشی اکنون صاف تر شده اند.

این گوشی دارای خودکار است که برای افرادی که دوست دارند با خودکار کار کنند ایده آل است و حس نوشتن روی کاغذ را به آنها القا می کند. سایز صفحه نمایش محصول 6.8 اینچ، قابلیت نمایش تصاویر در ثانیه 120 هرتز است و به همین دلیل سرعت باز و بسته شدن برنامه های مختلف بالایی دارد. بهترین ویژگی این گوشی دوربین 200 مگاپیکسلی آن است که حتی برای عکاسان حرفه ای می تواند گزینه بسیار خوبی باشد و در حال حاضر بسیاری بر این باورند که این گوشی بهترین در بازار ایران است.

arzsh6464

گوشی Black Shark 5 Pro یکی از گوشی هایی است که ارزش خرید دارد

در این میان ما نیز گیمرها را شرکت‌های متفاوتی می‌دانیم و می‌توانیم بلک شارک 5 پرو پرچم‌دار شیائومی را به‌عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین‌ها در این زمینه معرفی کنیم که می‌تواند بهترین کیفیت و قدرت را در زمینه بازی ارائه کند. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچ است و قابلیت نمایش و تشخیص یک میلیارد رنگ را دارد که با این حساب می توان کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه داد که مشاهده و اجرای هر گونه محتوا به خصوص بازی را آسان می کند.بسیار سرگرم کننده. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

با توجه به قدرت دوربین ها، این گوشی نه تنها برای بازی مناسب است بلکه به عنوان یک محصول خوب برای عکاسی نیز شناخته می شود. پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 این گوشی که می تواند قدرت و سرعت باورنکردنی را ارائه دهد و پردازنده گرافیکی Adreno 730 به شما این امکان را می دهد که انواع بازی ها را با آن انجام دهید. باتری این گوشی با شارژر فوق العاده اش در عرض یک ربع به طور کامل شارژ می شود!

arzsh444

هواوی میت 50 پرو یکی از گوشی هایی است که ارزش خرید دارد

باید به آن دسته از افرادی که از یک گوشی خوب انتظار دارند دوربین فوق العاده قدرتمندی داشته باشد بگوییم که در بازار کنونی ایران یکی از غول های این حوزه میت 50 پرو هواوی است. اندازه صفحه نمایش این محصول 6.74 اینچ و نرخ رفرش آن 12 هرتز می باشد.پردازنده این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 1 و پردازنده گرافیکی آن Adreno 730 می باشد که ترکیب این دو می تواند عملکرد این گوشی را افزایش دهد. کارهای سنگین

arzsh646




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.