افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

فرمانده ارتش به شهادت رسید + جزئیات

  • کد خبر : 109758
فرمانده ارتش به شهادت رسید + جزئیات

سردار سرتیپ مهدی معینی از موسسان قرارگاه صابرین و فرمانده یگان ویژه صابرین پس از چندین سال تحمل بیماری و عملیات ناشی از عوارض دوران دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع آن مرحوم صبح روز سه شنبه 11 آبان ماه در صالحین بهشت ​​زهرا سلام الله علیها و مراسم بزرگداشت آن مرحوم […]

سردار سرتیپ مهدی معینی از موسسان قرارگاه صابرین و فرمانده یگان ویژه صابرین پس از چندین سال تحمل بیماری و عملیات ناشی از عوارض دوران دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع آن مرحوم صبح روز سه شنبه 11 آبان ماه در صالحین بهشت ​​زهرا سلام الله علیها و مراسم بزرگداشت آن مرحوم چهارشنبه 12 آبان از ساعت 9 الی 11 در محل امام حسن مجتبی برگزار می شود. مسجد صلي الله عليه و آله در سپاه فجر.

سردار معینی معاون سابق اجرایی سازمان بسیج مصطفین و مدیر دانشکده شهید مطهری بسیج و از همرزمان شهیدان کاظمی و شوشتری بود و در سال های اخیر فرماندهی استان آذربایجان غربی را نیز بر عهده داشت. سپاه ارتش.

نام «یگان ویژه صابرین» برگرفته از آیه 65 سوره انفال است که خداوند در آن مقایسه کمی کرده و توانایی صابرین در مقابله با دشمن را یک تا 10 برشمرده است. مهمترین ویژگی قوت سابرین ایمان و اعتقاد است. همچنین داشتن تجربه و قدرت بدنی بالا یکی از مهمترین ویژگی های نیروهای سابرین است.

امان الله غستاسبی، فرمانده سابق یگان ویژه صابرین، این یگان را چنین توصیف می کند: «یگان ویژه صابرین یکی از یگان هایی است که تشکیل آن از نیازهای ضروری و ضروری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود؛ زیرا با برنامه ریزی برای پذیرش مأموریت های سخت و دشوار عملیات ویژه و ویژه در تمامی محورها و میدان ها زمینی، هوایی، دریایی، امنیتی در مرزهای داخلی و خارجی شکل گرفت.مطمئن ترین، شجاع ترین و مجرب ترین نیروهای رزمی برای یگان ویژه سابرین انتخاب می شوند.نخستین نکته ای که سابرین را از سایر نظامیان متمایز می کند. واحدها این استخدام داوطلبانه است.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.