افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

نقاط حساس بدن زنان و مردان برای تحریک جنسی.

  • کد خبر : 109534
نقاط حساس بدن زنان و مردان برای تحریک جنسی.

معاشقه یا پیش بازی یکی از مهم ترین عوامل رضایت طرفین در رابطه جنسی است، به ویژه نوازش نقاط حساسی که بدن را گرم می کند و ذهن را برای شروع رابطه آماده می کند. دانستن نقاط حساس بدن مشکل نارضایتی زنان و مردان را حل می‌کند و مطمئناً لذت جنسی بیشتر و ارگاسم عمیق‌تر […]

معاشقه یا پیش بازی یکی از مهم ترین عوامل رضایت طرفین در رابطه جنسی است، به ویژه نوازش نقاط حساسی که بدن را گرم می کند و ذهن را برای شروع رابطه آماده می کند. دانستن نقاط حساس بدن مشکل نارضایتی زنان و مردان را حل می‌کند و مطمئناً لذت جنسی بیشتر و ارگاسم عمیق‌تر را به همراه خواهد داشت. در ادامه با ما در مورد حساس ترین اعضای بدن مردان و زنان صحبت کنید.

چرا برخی از اعضای بدن حساس تر هستند؟

اگر می بینید که انگشت شست به لمس حساس تر از آرنج است، به این دلیل است که تراکم گیرنده های لمس در برخی از قسمت های بدن مانند نوک انگشتان بیشتر است. این گیرنده ها به لمس واکنش نشان می دهند و اطلاعات را از طریق سیستم عصبی به ناحیه ای از مغز به نام قشر حسی تنی منتقل می کنند. به همین دلیل مکان هایی که گیرنده ها در آن متمرکز شده اند با لمس و نوازش تحریک می شوند و نوازش آنها حس خوبی را منتقل می کند.

نقاط حساس بدن که همه می شناسیم

1. سینه ها

سینه ها پر از انتهای عصبی هستند. از آن زمان به دلیل ارتباط ذهنی که بین لمس سینه ها و رابطه جنسی وجود دارد، آنها یکی از حساس ترین قسمت های بدن یک زن به حساب می آیند. بسته به انتظارات همسرتان، لمس سبک یا سنگین به این ناحیه در هنگام پیش بازی یا در حین مقاربت احساس خوبی خواهد داشت.

2. نوک سینه

دست زدن به نوک سینه ها برای زنان و مردان لذت بخش و محرک است زیرا دقیقا همان قسمتی از مغز را فعال می کند که با دستگاه تناسلی سروکار دارد. برخی حتی با دست زدن به نوک سینه به ارگاسم می رسند!

3. لب

جدا از فواید بوسیدن برای سلامتی، لب‌ها پر از انتهای عصبی هستند و هیجان‌انگیزترین قسمت صورت هستند. نوازش لب ها انتقال دهنده های عصبی را آزاد می کند و به سرعت میل جنسی را افزایش می دهد.

4. گردن

لمس این نقطه حساس تمام بدن را بدون توجه به جنسیت وزوز می کند. دلیل آن پوست حساس و تجمع بسیاری از اعصاب حسی در این ناحیه است. برای تحریک جنسی، پشت گردن را به آرامی با ناخن یا انگشتان خود به دو طرف خط فک بکشید.

5. کشاله ران

از آنجایی که کشاله ران از اندام تناسلی فاصله چندانی ندارد، درک اینکه چرا یکی از حساس ترین قسمت های بدن برای مردان و زنان است، نباید دشوار باشد. با نوازش های ملایم و بوسه های ملایم در این ناحیه، تحریک جنسی سریعتر اتفاق می افتد.

6. روی باسن

اگرچه ناحیه مقعد برای همسرتان حسی نیست، اما لمس کردن باسن می تواند برانگیختگی رابطه را افزایش دهد، زیرا نوازش و ماساژ دادن آن باعث افزایش سریع گردش خون در ناحیه تناسلی می شود و یکی از نقاط حساس بدن برای لمس و تحریک جنسی محسوب می شود. .

7. گوش

گوش انسان تقریباً به اندازه دست و پا گیرنده های عصبی دارد و حساس است. کوچکترین لمس، نرم ترین بوسه و لطیف ترین بوسه این ناحیه را قرمز و ملتهب می کند و می تواند با لذت جنسی همراه باشد.

قسمت های حساس بدن که حتی به آنها فکر نمی کنیم

1. پوست سر

یکی از نکات مهمی که معمولا نادیده می گیریم، ناحیه تحریک پذیر پوست سر است. با یک ماساژ ملایم کوچک، شانه کردن با برس های حرارتی یا حتی بوسیدن ساده سر همسرتان، می توانید به راحتی احساس آرامش را به گیرنده های حسی منتقل کنید و پایه و اساس تحریک جنسی را بگذارید.

2. ناف

ناف و پایین شکم کلید تحریک اندام تناسلی مردانه و زنانه است. به دلیل فاصله کم این ناحیه از اندام تناسلی، کوچکترین لمس یا قلقلک ناف با دست و دهان باعث واکنش سریع تحریکات جنسی می شود.

3. کمری

نوازش کمر و ناحیه خاجی (قسمتی که درست بالای چین باسن است) یکی از سرگرم کننده ترین انواع پیش بازی مخصوصا برای خانم ها است. اعصاب خاجی به لگن متصل می شوند و این ناحیه را به شدت حساس و تحریک پذیر می کنند.

4. قسمت داخلی بازوها

نواحی داخلی بازوها پوست نرم و نازکی دارند. آنها با حداقل تلاش غلغلک داده می شوند و به سرعت تحریک می شوند. تا جایی که این گزگز و قلقلک برای شریک زندگی شما قابل تحمل است، به آرامی نوک انگشتان خود را به سمت بالا بازوها و زیر بغل او بکشید.

5. بغل

بسیاری از افراد زیر بغل حساس و قلقلک دارند. این حس مفرح و زیبا را می توان با بوسه و نوازش به هیجان جنسی تبدیل کرد. زیر بغل یکی از قسمت های حساس بدن است که نسبتا کمتر لمس می شود و احساس خوبی دارد.

6. عروسک

عجیب نیست اگر تا به حال به عروسک نگاه جنسی نداشته باشید، اما بهتر است بدانید که قسمت داخلی عروسک یکی از ظریف ترین قسمت های بدن است و لمس محکم آن می تواند احساس آسیب پذیری را در عروسک بیدار کند. شخص دیگر. بوسیدن و نوازش این قسمت به دنبال تحریک و لذت برای شریک زندگی شماست.

7. دست

کف دست ها و نوک انگشتان ما پر از انتهای عصبی و گیرنده های حسی قوی هستند که به لمس و بوسه پاسخ می دهند. برای انتقال احساس خوشایند لذت جنسی، انگشتان خود را به آرامی در کف دست همسرتان حرکت دهید و همزمان به چشمان او نگاه کنید.

8. پشت زانو

یکی از حساس ترین قسمت های بدن خانم ها که بسیار حساس است و باعث تحریک جنسی می شود، پوست نازک و حساس پشت زانو است. با کمی توجه به این ناحیه و نوازش آن در زمان پیش بازی، برانگیختگی سریعتر اتفاق می افتد.

9. پا و انگشتان پا

گرایش های عجیب افراد فتیش به کنار، پاها و انگشتان پا پر از نقاط فشار تحریک کننده هستند و نوازش آنها باعث می شود شریک زندگی تان احساس جذابیت و آرامش کند. البته ابتدا باید وقت بگذارید و این مناطق حساس را کشف کنید.

10. در خالکوبی

نقاط حساس بدن؛  در داخل بازوها و در خالکوبی ها.

یکی از نقاط حساس بدن که از آن اطلاعی نداریم خالکوبی است. تماس مکرر سوزن باعث نازک شدن پوست این نواحی شده و در مقابل هر تماسی حساس شده است. از طرف دیگر، الگوی خالکوبی و حرکت انگشت یا زبان بر روی آنها ذهن را متمرکز می کند تا بیدار کردن آن راحت تر باشد.

11. مغز

مغز مهمترین اندام جنسی ماست! گیرنده های عصبی پیام های حسی را به مغز می فرستند و لذت جنسی را ایجاد می کنند. برای بسیاری از افراد، احساسات جنسی از اینجا شروع می شود. ذهن شریک زندگی خود را شاد و آرام نگه دارید تا بدن او به تحریکات جنسی بهتر پاسخ دهد.

نقاط حساس بدن در دستگاه تناسلی زنانه.

1. کلیتوریس

در میان نواحی حساس بدن زن، کلیتوریس با 8000 پایانه عصبی مشهورترین قسمت است. این ناحیه عملکرد تولید مثلی ندارد و به گفته دانشمندان تنها هدف آن لذت جنسی است. برای درک بهتر حساسیت این ناحیه، با لمس آرام نواحی اطراف شروع کنید و به آرامی و آهسته ادامه دهید.

2. کانال واژن

دخول واژینال بخش اصلی و لذت بخش رابطه جنسی است. بیشتر این لذت مربوط به 5 سانتی متر اول دیواره جلویی واژن است و فراتر از آن لزوما لذت بیشتری وجود ندارد. تحریک این دیواره گوشتی را با یک لمس ملایم شروع کنید و سپس با تغییر فشار و سرعت تحریک را افزایش دهید.

3. لب های اطراف واژن

دو لب ظریف اطراف واژن حاوی بافت نعوظ و تعداد زیادی اعصاب حسی هستند و به کوچکترین تماسی پاسخ می دهند. نوازش آرام این ناحیه با دست و زبان احتمالاً به سرعت دیواره واژن را تحریک و مرطوب می کند.

4. استخوان شرمگاهی

لمس استخوان درست بالای اندام تناسلی برای برخی از زنان محرک است و برای برخی دیگر خاص نیست. البته مهم این است که چگونه و با چه فشاری این ناحیه را لمس می کنید. تجمع گیرنده های حسی متصل به اندام تناسلی، استخوان شرمگاهی را به یکی از دلپذیرترین نقاط حساس بدن تبدیل می کند.

5. دهانه رحم

به جز افرادی که از تماس آلت تناسلی با دهانه رحم اذیت می شوند، تحریک این ناحیه به قدری لذت بخش است که می تواند باعث ارگاسم شدید و کل بدن شود. شما نمی توانید با انگشت خود به این ناحیه برسید و بهترین راه برای تحریک آن بعد از مرحله پیش بازی با آلت تناسلی است.

6. نقطه جی

نقطه جی ناحیه تحریک جنسی و نقطه تلاقی واژن، مجرای ادرار و قسمت داخلی کلیتوریس است. این یکی از حساس ترین قسمت های بدن زن است که در دیواره جلویی واژن قرار دارد و تحریک آن لذت جنسی را به اوج خود می رساند.

7. یک مکان

نقطه یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان است که کمتر درباره آن شنیده ایم. این نقطه حساس بین دهانه رحم و مثانه و در چند سانتی متری نقطه جی قرار دارد و تحریک آن حس خوبی را منتقل می کند. البته این نقطه فقط با نفوذ عمیق تحریک می شود.

8. U Point

علاوه بر نقاط A و J، نقطه U را در گوشه ذهن خود نگه دارید. این نقطه در ناحیه بسیار حساس و ارگاسمیک در اطراف دهانه مجرای ادرار قرار دارد و با کوچکترین لمسی تحریک می شود و مالش شدید و زیاد معمولا باعث ناراحتی و درد می شود.

نقاط حساس بدن در دستگاه تناسلی مردانه.

1. کلاه آلت تناسلی

هزاران عصب حسی که فقط روی کلاهک آلت تناسلی مردانه قرار دارند، این قسمت را بسیار حساس و تحریک‌پذیر می‌کنند. این ناحیه را به آرامی با کمک دست، لب و زبان خود تحریک کنید و شریک زندگی خود را به لذت جنسی عمیق برسانید.

2. ورنولوم

فرنولوم یک تکه بسیار حساس و حساس از پوست درست زیر آلت تناسلی است. انتهای عصب در این نقطه به اندازه انتهای عصب کلیتوریس ماده است و می توانید قبل از دخول و در حین پیش بازی با دست یا دهان خود این قسمت حساس را تحریک کنید.

3. بیضه ها

بیضه های نرم و حساس زیر آلت تناسلی قرار دارند. وظیفه اصلی بیضه ها تولید اسپرم و تستوسترون است. تحریک بیضه ها با نوازش های ملایم، با فشار بسیار کم، شهوت را در مردان به شدت بر می انگیزد.

4. پروستات

پروستات غده ای گرد است که از بدو تولد در ناحیه رکتوم مردان قرار دارد و «نقطه جی مردانه» نامیده می شود. برای تحریک این غده، انگشت آغشته به روان کننده را وارد راست روده کنید و کمی ماساژ دهید تا حس لذت منتقل شود.

5. ناحیه پرینه

پرینه ناحیه ای است که بین مقعد و بیضه قرار دارد که بافت فیبرومیضولی آن به سرعت به لمس، فشار و ارتعاشات حساسیت نشان می دهد. برای تحریک این ناحیه کافی است یک یا دو انگشت خود را به آرامی روی آن بمالید و مقدار کمی را به داخل فشار دهید.

حرف پایانی

سلامت جنسی نیازمند سلامت جسمی و روانی است. اگرچه مردم انتظارات و تمایلات متفاوتی برای رابطه جنسی خوب دارند، اما دانستن نقاط محرک شما به عنوان یک قانون کلی خالی از سرگرمی نیست و احتمالاً برای لذت بخش تر کردن این رابطه نزدیک و صمیمی مفید خواهد بود.

چه تجربه ای در این زمینه دارید؟ دانش ارزشمند خود را با ما و همکاران عزیز در میان بگذارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.