افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

ارزان ترین پروازها در هر کجا

  • کد خبر : 109199
ارزان ترین پروازها در هر کجا

Kecaja سرویس جدید Flytoday است که ارزان ترین بلیط های داخلی و خارجی را در بازه های زمانی مختلف نشان می دهد. اسمارتک نیوز با هدف دسترسی آسان و سریع به بلیط هواپیما ارزان و همچنین امکان سفر با قیمت مناسب برای همه، این محصول منحصر به فرد را در سایت جدید خود معرفی کرد. […]

Kecaja سرویس جدید Flytoday است که ارزان ترین بلیط های داخلی و خارجی را در بازه های زمانی مختلف نشان می دهد. اسمارتک نیوز با هدف دسترسی آسان و سریع به بلیط هواپیما ارزان و همچنین امکان سفر با قیمت مناسب برای همه، این محصول منحصر به فرد را در سایت جدید خود معرفی کرد. کیکوجا به شما می گوید چه زمانی می توانید با ارزان ترین بلیط سفر کنید؟ یا همین الان دارید این متن را می خوانید، ارزان ترین جای دنیا برای سفر کجاست؟ عجیب به نظر می رسد؟ ولی محصول جدید کجاست؟ امروز پرواز کن این امکان را به شما داده است.

ارزان ترین بلیط در هر کجا با Kaykoja!

«کیکوجا» موتور جستجویی است که کاربرد جالبی دارد. این موتور جستجو به شما می گوید که بلیط کجا و چه زمانی ارزان تر است! فقط باید مبدا خود را وارد کنید و روی گزینه جستجو کلیک کنید. ارزان ترین مقاصد فوراً به شما نشان داده می شود. شاید بتوانید با قیمتی بسیار کمتر از حد معمول به بندرعباس، تبریز یا هر مقصد دیگری در ایران سفر کنید. از یک طرف، بلیط به مقصدهایی مانند هند، روسیه یا ترکیه ممکن است بسیار کاهش یافته باشد، هیجان انگیزترین چیز این است که شما این فرصت را دارید که به مقصدهای ناشناخته سفر کنید. چه می شود اگر

با Keikoja بلیط همیشه ارزان است!

کای کا بلیط لحظه آخری نیست که فقط زمانی بخرید که به زمان پرواز خود نزدیک شوید. Kekaja ارزان ترین بلیط های پرواز را در مدت زمان طولانی به شما نشان می دهد. بنابراین با این سرویس ویژه، بلیط های ارزان همیشه در دسترس هستند.

اگر در حال حاضر یا حتی ماه آینده فرصت سفر به یکی از شهرهای کمتر شناخته شده یونان را داشته باشید، آیا حاضرید آن را امتحان کنید؟ شاید بتوانید هفته آینده یک سفر ارزان به یکی از کم بازدیدترین شهرهای ایران داشته باشید. خرید بلیط زاهدان، آبادان، اردبیل و یا حتی پروازهای ارزان قشم! آیا این چالش را قبول دارید؟

با کیکوجا بلیط هواپیما ارزان بخرید

از آنجایی که Kayca ارزان‌ترین مقاصد دنیا را به‌صورت بلادرنگ بر اساس مبداتان به شما نشان می‌دهد، ممکن است بتوانید به مقاصدی سفر کنید که هرگز درباره آن‌ها نشنیده‌اید یا فکر نمی‌کردید اینقدر ارزان باشند. اگر دوست دارید سفر به ناشناخته ها را تجربه کنید، استفاده از Kayca بهترین گزینه است، زیرا علاوه بر معرفی مقاصد جدید، ارزان ترین زمان ممکن را برای سفر به شما نشان می دهد.

شما باید سوالات زیادی در ذهن داشته باشید. چه زمانی و کجا باید استفاده کنیم؟ آیا Who Where مقصدها را فقط برای یک تاریخ خاص نشان می دهد؟ ما به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

چگونه از Keiko استفاده کنیم؟

بسیار آسان! کار با این گزینه ساده تر از چیزی است که فکر می کنید. برای استفاده از زمان و مکان ابتدا اپلیکیشن Fly Today را دانلود کرده و روی گزینه When and Where کلیک کنید. شما چندین راه برای استفاده از Ki Kah دارید:

راه اول: شما می توانید شهر مبدا یا حتی کشور خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر شهر شما فرودگاه بین المللی ندارد، می توانید ایران را به عنوان مبدا انتخاب کنید. در این صورت چه کسی به شما می گوید ارزان ترین بلیط هواپیما را کی و کجا پیدا کنید؟

پس از انتخاب مبدا بر روی گزینه جستجو کلیک کنید و لیست بلندبالایی از ارزان ترین مقاصد به شما نمایش داده می شود. بدون نیاز به وارد کردن مقصد و تاریخ! کی کی میلیون ها بلیط را جستجو می کند و ارزان ترین بلیط های داخلی و خارجی را به شما نشان می دهد.

الگوی منحصر به فرد عکاسی وبلاگ 2

راه دوم: شاید تاریخ مشخصی برای سفر خود داشته باشید. مثلا می خواهید هفته آینده یا دو ماه دیگر به سفر بروید. در این صورت می توانید تاریخ سفر را نیز انتخاب کنید. با انتخاب تاریخ سفر، لیستی از ارزان ترین مقاصد در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده می شود. حتی ایده این گزینه نیز هیجان انگیز است: اکنون گزینه ای وجود دارد که فردا، هفته آینده یا ماه آینده به شما می گوید ارزان ترین بلیط کدام بخش از جهان است و به کدام مقاصد می توانید سفر کنید!

راه سوم: شما به دنبال سفر به مقاصد ناشناخته یا سفر ارزان به یک مکان جدید نیستید! نه حتی مقاصد ارزان. شما فقط می خواهید به مسکو بروید! شاید مقصد ویژه شما پاریس، استانبول، دبی، هند یا حتی جزیره هرمز باشد. در این مورد بهترین گزینه کی و کجاست. فقط باید مبدا و مقصد خود را مشخص کنید. کی و کجا ارزان ترین زمان سفر به این مقصد را به شما نشان می دهد. این موتور جستجو تمامی خطوط هوایی و فرودگاه های مقصد را جستجو می کند. یکی از بلیط های پاریس برای هفته یا دو ماه آینده می تواند فوق العاده ارزان باشد. شاید بتوانید زود با یک پروازهای ارزان بندرعباس برو

چرا کی و کجا؟ چرا امروز پرواز کنیم؟

محصول کی کاج به شما کمک می کند بیشتر از همیشه سفر کنید. Fly Today با معرفی این سرویس در واقع قصد دارد انگیزه ای برای ماجراجویی های بیشتر، سفر ارزان تر و معرفی مقاصد کمتر شناخته شده به کاربران ایجاد کند. Flytoday به همه کمک می کند تا با شعار سفر در سطح جهانی فرصت سفر داشته باشند. کاربران ایرانی باید به هر جای دنیا دسترسی داشته باشند، به همین دلیل است که Flytoday در کنار امکان قرار دارد. رزرو هتل در ایران و جهان خدمات ویزا و خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار سرویس QKJA را نیز به محصولات خود اضافه کرده است.

Kayka به شما می گوید، کی، کجا بروید، ارزان تر است!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.