افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

همزمان با ادامه جنگ؛ 200 هزار صهیونیست خانه های خود را ترک کردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 109026
همزمان با ادامه جنگ؛  200 هزار صهیونیست خانه های خود را ترک کردند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داد که حدود 200 هزار اسرائیلی به دلیل وخامت اوضاع در مرزهای شمالی و جنوبی مجبور به آواره شدن و ترک خانه های خود شده اند. بر اساس این گزارش، «به حدود نیمی از 200 هزار نفر، دستور تخلیه 105 محله نزدیک مرزهای غزه و لبنان در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داد که حدود 200 هزار اسرائیلی به دلیل وخامت اوضاع در مرزهای شمالی و جنوبی مجبور به آواره شدن و ترک خانه های خود شده اند.

بر اساس این گزارش، «به حدود نیمی از 200 هزار نفر، دستور تخلیه 105 محله نزدیک مرزهای غزه و لبنان در جنوب و شمال صادر شد که نیمی از آنها به میل خود و به دلیل ناامنی منطقه، محله را ترک کردند. انجام داد.”

بر اساس آخرین برآوردها، جمعیت رژیم صهیونیستی در حال حاضر حدود 9.7 میلیون نفر است.

دیروز شبکه زبان عبری از اعلام کرد که در نتیجه پرتاب موشک ضد زره از غزه گرفته تا نیروهای اسرائیلی در منطقه kizovimصهیونیست ها تلفات سنگینی متحمل شده اند.

سخنگوی رژیم صهیونیستی همچنین از کشته شدن 307 نظامی اسرائیلی در درگیری با مقاومت از آغاز نبرد الاقصی در غزه خبر داد. رسانه های عبری زبان نیز اعلام کردند که تعداد کشته شدگان اسرائیلی در نبرد الاقصی به 1500 نفر رسیده و تاکنون بیش از 3500 نفر مجروح شده اند که حال صدها نفر از آنها وخیم است.

“ایزاک ترمزسرلشکر ذخیره رژیم صهیونیستی به مقامات هشدار داد. همیشه آویو وی گفت: ورود به غزه اکنون یک تله است، تلفات زیادی خواهد داشت و این جنگ طولانی خواهد بود، ما باید به محاصره و بمباران غزه ادامه دهیم و سپس حمله زمینی را آغاز کنیم. باید گفت که ترمز او از زمان آغاز جنگ غزه چندین بار با نتانیاهو ملاقات کرده است.

از سوی دیگر نشریه آلمانی ساختن این کشور از استقرار نیروهای نظامی این کشور در قبرس به دلیل تشدید تنش ها در خاورمیانه خبر داده است.

در همین راستا گفته می شود که دولت هلند علاوه بر آلمان، واحدهایی از نیروهای ویژه نظامی خود را نیز به قبرس اعزام کرده است تا برای شرایط بحرانی احتمالی در اسرائیل، غزه و غرب آسیا آماده شوند.

فرماندهی نیروهای ویژه ارتش آلمان (KSK)، یگان نیروهای ویژه دریایی (KSM)، همچنین به عنوان شناگران رزمی شناخته می شود، و واحد نیروهای ویژه پلیس فدرال متخصص در نجات گروگان ها (GSG 9) همگی متعلق به آلمان در کشور جزیره ای مدیترانه هستند. قبرس مستقر شده اند

با توجه ساختناگر درگیری بین مقاومت فلسطین به رهبری حماس و اسرائیل تشدید شود، برلین برای «همه سناریوها» آماده می شود.

گزارش کردن ساختنچندین هواپیمای ترابری نظامی آلمان از جمله ایرباس A400M Atlas و لاکهید C-130 Hercules نیز به قبرس منتقل شد.

برلین اعلام کرد: «ما برای شروع احتمالی آماده هستیم و برای همه گزینه‌ها آماده‌ایم.

وزارت امور خارجه و دفاع هلند نیز دو فروند هواپیمای ترابری C-130 را تایید کرده است هرکول 200 سرباز را به قبرس می فرستد تا در صورت بدتر شدن اوضاع در سرزمین های فلسطینی بتوانند به سرعت به شرایط جدید پاسخ دهند. علاوه بر خدمه C-130، یک تیم نظامی متشکل از گروهی از تفنگداران دریایی و پرسنل پشتیبانی ارتش هلند نیز در قبرس مستقر هستند.

نیروهای آلمانی و هلندی به عنوان بخشی از ائتلاف گسترده تر از نیروهای غربی در منطقه برای حمایت از اسرائیل در دریای مدیترانه مستقر شده اند.

هفته گذشته، بریتانیا هواپیماهای تجسسی، دو کشتی پشتیبانی نیروی دریایی سلطنتی و 100 تفنگدار دریایی سلطنتی را به شرق مدیترانه فرستاد.

بیان شده است که هواپیماها پوزیدون هواپیماهای P-8 انگلیسی در حال انجام پروازهای گشتی برای نظارت بر تلاش برای انتقال تسلیحات از ایران یا روسیه به حزب الله لبنان هستند.

یگان های نظامی بریتانیا و جت های جنگنده مستقر در RAF Akrotiri در قبرس نیز در حالت آماده باش هستند. خوب زیرا رژیم صهیونیستی مدعی آمادگی برای حمله زمینی مورد انتظار به غزه است.

هفته گذشته نیز “لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، استقرار گروه ویژه را گسترش داد نوار نقاله فورد در مدیترانه شرقی تایید شد. پنتاگون همچنین 2000 نیروی آمریکایی را برای استقرار احتمالی در منطقه در حالت آماده باش دارد. خوب تاسیس شده است.

پنتاگون همچنین بیست و ششمین واحد اعزامی دریایی (MEU) را بر روی سه گروه کشتی های آبی خاکی (ARGs) از باتان به فلسطین مستقر کرد. نزدیک به مانعی برای نیروهای دیگر از مناطق دیگر برای پیوستن به جنگ در حمایت از حماس و مقاومت فلسطین تبدیل شده است.

آستین هفته گذشته در طول سفر خود به همیشه آویو او گفت: «برای هر کشور، برای هر گروه یا هر کسی که سعی می‌کند از این رویدادها برای گسترش درگیری یا ریختن خون بیشتر سوء استفاده کند، ما فقط یک توصیه داریم: این کار را نکنید.

در همین حال، به گفته منابع غربی، حزب الله دارای ذخایر عظیم موشکی و نیروی زمینی قدرتمندی است. طراحان صهیونیست از درگیری در جنگ در دو جبهه می ترسند و بنابراین همیشه آویو این نگرانی وجود دارد که با حملات حزب الله در شمال و حماس در جنوب، در دو جبهه جنگ درگیر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.