افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

تعداد شهدای غزه به 4741 نفر رسید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 108954
تعداد شهدای غزه به 4741 نفر رسید – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین امشب اعلام کرد که تعداد شهدای غزه در 16 روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه به 4741 نفر افزایش یافته است. این وزارتخانه تصریح کرد که در میان شهدا 1873 کودک، 1023 زن و 187 سالمند هستند. همچنین تعداد مجروحان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین امشب اعلام کرد که تعداد شهدای غزه در 16 روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه به 4741 نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه تصریح کرد که در میان شهدا 1873 کودک، 1023 زن و 187 سالمند هستند. همچنین تعداد مجروحان به 14245 نفر رسیده است.

بمباران ها و حملات به نوار غزه در روزهای اخیر و البته در شب آنقدر تصاعدی و شدید است که هر شب شدیدتر، گسترده تر و بیشتر می شود. خواب زمستانی می کنم این 75 سال اشغال فلسطین بدون راننده و سنگین تر است.

گلوله باران غزه امشب در تمام مناطق این نوار شدیدتر از همیشه است و نه بیمارستان دیگری در این منطقه وجود دارد، نه نیرو و آمبولانس کافی برای اعزام وجود دارد و نه نیروهای امدادی و امدادی می توانند افرادی را که احتمالاً زنده هستند، تخلیه کنند. زیر آوار

به همین دلیل تعداد زیادی از خانواده ها و مردم پس از ساعت ها و شاید روزها قرار گرفتن در زیر آوار به دلیل نبود برق و وسایل امدادی شهید می شوند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که از یک هفته پیش به دلیل تشدید گلوله باران، هنوز 1500 نفر زیر آوار هستند و امیدی به زنده ماندن آنها نیست.

از سوی دیگر، سخنگوی وزارت بهداشت غزه به الجزیره گفت: همه بیمارستان‌های نوار غزه هشدارهای اشغالگران را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه به الجزیره گفت که هنوز بسیاری از مردم زیر آوار ساختمان های بمباران شده محبوس هستند.

در حمله اخیر جنگنده های اسرائیلی به دو خانه در بیت لاهیا 13 فلسطینی در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، حمایت های بین المللی از فلسطین همچنان ادامه دارد و هزاران نفر در این شهر حضور دارند طنجه مراکش در تظاهرات حمایت از نوار غزه شرکت کرد.

علاوه بر این، تظاهرات بزرگی در بوستون آمریکا در حمایت از فلسطین برگزار شد.

با ادامه بمباران غزه، مقامات رژیم صهیونیستی سختگیری خود را در کمک به فلسطینی ها افزایش دادند و امروز ارتش اشغالگر اسرائیل رسما اعلام کرد که هرگونه تلاشی برای کمک رسانی به غزه بدون هماهنگی با ما را نابود خواهد کرد.

از سوی دیگر بازیکنان و هواداران تیم فوتبال آفریقا (باشگاهی از تونس) همبستگی خود را با مقاومت و مردم غزه اعلام کردند.

در همبستگی شهر نیویورک با ملت فلسطین در غزه، تظاهرات بزرگی در این شهر بزرگ آمریکایی برگزار شد.

تظاهرات همبستگی با مردم غزه در کاستاریکا نیز برگزار شد.

با توجه بر اساس آمار رسمی، 1.4 میلیون نفر در غزه آواره شدند. دفتر مطبوعاتی تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، یک میلیون و 400 هزار فلسطینی در نوار غزه آواره و بی خانمان شدند که نیمی از آنها در 220 مرکز اسکان داده شدند. در این نوار

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با چالش های داخلی مواجه است و شورش 200 افسر نیروی هوایی اسرائیل بالا گرفته است. منابع عبری زبان در خبری فوری اعلام کردند که 4 سرتیپ نیروی هوایی اسرائیل به همراه 200 خلبان و کمک خلبان نیروی هوایی قیام کردند و پایگاه های خود را ترک کردند. با توجه این گزارش که در مورد فرار تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی از میدان نبرد منتشر شده است، صحت دارد و اکنون اخباری مبنی بر اختلافات حتی در داخل کابینه جنگ به گوش می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.