افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

تخلیه 24 ساعته بیمارستان غزه غیرممکن است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 108942
تخلیه 24 ساعته بیمارستان غزه غیرممکن است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر رسانه ای هلال احمر فلسطین در گفتگو با الجزیره با اشاره به هشدارهای مکرر رژیم صهیونیستی در خصوص تخلیه نوار غزه گفت: تحقق درخواست اشغالگران برای تخلیه غیرممکن است. بیمارستان غزه 24 ساعت شبانه روز». انتقال بیماران از بیمارستان هایی که رژیم صهیونیستی درخواست تخلیه آنها را کرده است امکان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر رسانه ای هلال احمر فلسطین در گفتگو با الجزیره با اشاره به هشدارهای مکرر رژیم صهیونیستی در خصوص تخلیه نوار غزه گفت: تحقق درخواست اشغالگران برای تخلیه غیرممکن است. بیمارستان غزه 24 ساعت شبانه روز». انتقال بیماران از بیمارستان هایی که رژیم صهیونیستی درخواست تخلیه آنها را کرده است امکان پذیر نیست. دو روز پیش شاهد گلوله باران شدید در داخل و اطراف بیمارستان قدس غزه بودیم.

این مسئول امدادرسانی فلسطینی همچنین افزود: نیروهای اشغالگر اسرائیل به ما هشدار می دهند که هر لحظه می توانند بیمارستان قدس را بمباران کنند، از جهان می خواهم برای جلوگیری از حمله متجاوزان به بیمارستان قدس اقداماتی را انجام دهند، مسئولیت هرگونه حمله به بیمارستان قدس. بیمارستان قدس به دست جامعه جهانی افتاد.

همزمان ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد که هرگونه تلاشی برای کمک رسانی به غزه بدون هماهنگی با خود را نابود خواهیم کرد.

همچنین آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (UNRWA) در بیانیه‌ای اعلام کرد که سوخت این سازمان بین‌المللی تا 3 روز آینده در غزه تمام می‌شود و بدون سوخت، بیمارستان‌ها و نانوایی‌ها فعالیت خواهند کرد. و ارسال کمک ممکن نخواهد بود، کمک های بشردوستانه برای منطقه وجود نخواهد داشت.

در این بیانیه تاکید شده است که دسترسی غزه به سوخت باید فراهم شود.

در زیر اضافه می شود: سوخت آنروا تا 3 روز دیگر تمام می شود و این از نظر ارائه کمک های بشردوستانه ما در نوار غزه بسیار مهم است. بدون سوخت، آب، بیمارستان و نانوایی وجود نخواهد داشت.

در این بیانیه با بیان اینکه بدون سوخت هیچ کمک بشردوستانه ای به دست نیازمندان نمی رسد، آمده است که «کمبود سوخت باعث خفگی بیشتر زنان، کودکان و ساکنان غزه می شود». “این نباید اتفاق بیفتد.”

آنروا با اشاره به اهمیت تداوم کمک‌های بشردوستانه از همه طرف‌ها خواست فوراً اجازه ارسال محموله‌های سوخت به نوار غزه را بدهند تا از فروپاشی آن جلوگیری شود.

در بیانیه آنروا تاکید شده است که این سازمان به حدود 500 هزار آواره در غزه خدمات ارائه کرده است.

از سوی دیگر، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: در صورت تمام شدن سوخت، هزاران بیمار با مرگ مواجه می شوند و خدمات بهداشتی و درمانی مختل می شود. ما از طرف های مربوطه می خواهیم کمک های بهداشتی ضروری را به غزه ارسال کنند.

رسانه دولتی فلسطین اعلام کرد که تاکنون 165 هزار واحد مسکونی در اثر بمباران غزه آسیب دیده است.

بر اساس این گزارش، 50 درصد واحدهای مسکونی در نوار غزه نیز آسیب دیدند. همچنین 20 هزار واحد مسکونی در حملات رژیم صهیونیستی به طور کامل تخریب شده و یا دیگر برای سکونت مناسب نیستند.

با گذشت 16 روز از نبرد الاقصی، دشمن رژیم اشغالگر صهیونیستی به کشتار و جنایت علیه بیش از 2 میلیون و 300 هزار فلسطینی در نوار غزه ادامه می دهد، هر چند آنها از ابتدایی ترین نیازهای خود مانند آب و غذا محروم هستند. … محروم از دارو و سوخت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.