افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

دستگیری مسئول انتشار فراخوان برای جلسات غیرقانونی در سیستان و بلوچستان – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 108918
دستگیری مسئول انتشار فراخوان برای جلسات غیرقانونی در سیستان و بلوچستان – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر حسن کیخاوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری عامل انتشار فراخوان برای تجمعات غیرقانونی و تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس فتا در شهر زاهدان خبر داد. وی در تشریح این خبر ادامه داد: در راستای اشراف اطلاعاتی، رصد و رصد مستمر فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا این […]

به گزارش خبرنگار مهر حسن کیخاوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری عامل انتشار فراخوان برای تجمعات غیرقانونی و تشویش اذهان عمومی در عملیات پلیس فتا در شهر زاهدان خبر داد.

وی در تشریح این خبر ادامه داد: در راستای اشراف اطلاعاتی، رصد و رصد مستمر فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت صحنه فراخوان های مبنی بر تجمع غیرقانونی انجام شد. در دستور کار ویژه ماموران پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس استان فتا با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی موفق به مدیریت یکی از صفحات اجتماعی منتشر کننده مطالب تحریک آمیز شدند. آمیز برای تشویش اذهان و رفتار مردم اقدام کنید. گرفتن شناسایی اعتراضات و تجمعات خرابکارانه کردها و دستگیری آنها با هماهنگی قضایی.

این افسر پلیس بیان کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک پلیسی و در تحقیقات تخصصی به جرایم خود اعتراف کرد بنابراین پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

کیخا وی خاطرنشان کرد: پلیس هرگونه تردد اخلالگران در فضای مجازی و حقیقی را به دقت رصد می کند و اجازه نمی دهد فضای آرام کشور را ناامن کند.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در پایان از کاربران خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک و اخلال در نظم اجتماعی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir یا به نشانی شماره گرفتن 096380 به پلیس فتا اطلاع دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.