افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

به درخواست نتانیاهو سفر مکرون به تل آویو به تعویق بیفتد

  • کد خبر : 108872
به درخواست نتانیاهو سفر مکرون به تل آویو به تعویق بیفتد

آفتاب نیوز: منابع خبری بعدازظهر یکشنبه به وقت تهران از تعویق رئیس جمهور فرانسه سفر سه شنبه خود به فلسطین اشغالی خبر دادند. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه سفر خود به فلسطین اشغالی را که قرار بود روز سه شنبه انجام شود، به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تعویق انداخت. تاکنون دلایل […]

آفتاب نیوز:

منابع خبری بعدازظهر یکشنبه به وقت تهران از تعویق رئیس جمهور فرانسه سفر سه شنبه خود به فلسطین اشغالی خبر دادند.

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه سفر خود به فلسطین اشغالی را که قرار بود روز سه شنبه انجام شود، به درخواست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تعویق انداخت. تاکنون دلایل لغو این سفر از پیش برنامه ریزی شده اعلام نشده است.

وزیر خارجه فرانسه روز شنبه از لزوم ایجاد یک کریدور بشردوستانه برای ساکنان غزه صحبت کرد. کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه روز شنبه گفت که یک کریدور بشردوستانه برای رساندن کمک به غیرنظامیان در غزه لازم است و ایجاد آن می تواند به آتش بس منجر شود.

کولونا در نشست «صلح قاهره» به میزبانی مصر درباره تشدید جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس گفت: توزیع کمک‌ها به غیرنظامیان از آسیب‌پذیرترین افراد آغاز می‌شود، یک کریدور بشردوستانه می‌تواند منجر به توقف آتش شود. “.

وی افزود: امانوئل مکرون اخیراً 10 میلیون یورو کمک بشردوستانه به فلسطینیان اختصاص داده است.

در تحولی دیگر، بنیامین نتانیاهو در تلاش برای بازگرداندن روحیه نظامیان رژیم صهیونیستی امروز در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی حضور یافت و ضمن تکرار اظهارات خود مبنی بر رویارویی با حزب الله لبنان، جنگ را غزه توصیف کرد. به عنوان “جنگ مرگ و زندگی برای اسرائیل”.

نتانیاهو در این سخنرانی ورود حزب الله به جنگ غزه را «اشتباهی مهلک» خواند و تصریح کرد: با نیرویی که حتی تصورش را هم نمی کنید، شما را خواهیم زد. وضعیت لبنان ویرانگر خواهد بود.

این اظهارات از سوی نتانیاهو در حالی مطرح می شود که رسانه های عبری در روزهای اخیر بارها نسبت به گسترش درگیری ها با ورود حزب الله لبنان به جنگ غزه هشدار داده بودند و اعلام کرده بودند: حزب الله لبنان از راهبرد “سرگردانی” برای سردرگمی اسرائیلی ها استفاده می کند. ارتش؛ این جنبش در درگیری ها به هر آنچه می خواست دست یافته است و حتی تل آویو را از عواقب حمله زمینی به غزه ترسانده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.