افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بهره برداری از 4 پروژه عمرانی با اعتبار 31 میلیارد تومان در گیلان – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 108833
بهره برداری از 4 پروژه عمرانی با اعتبار 31 میلیارد تومان در گیلان – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، جهانبخش آرمان بعدازظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه ورزشگاه عزت و پیشرفت که در تفرجگاه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان، فرهیختگان، قهرمانان و همچنین سرزمین بزرگی است. 8000 شهید والامقام که 360 شهید ورزشکار هستند و این قهرمان را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری […]

به گزارش خبرنگار مهر ، جهانبخش آرمان بعدازظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه ورزشگاه عزت و پیشرفت که در تفرجگاه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد، اظهار داشت: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان، فرهیختگان، قهرمانان و همچنین سرزمین بزرگی است. 8000 شهید والامقام که 360 شهید ورزشکار هستند و این قهرمان را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به افتخار گیلانی ها در میادین ورزشی افزود: قهرمانان اسم قشنگی داری در عرصه های مختلف ورزشی چه به صورت جمعی و چه فردی گیلان را داریم که باعث افتخار استان و کشورمان شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کسب مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی هانگژو چین گفت: در عرصه قهرمانی ورزشی 8 مدال رنگارنگ حاصل تلاش ورزشکاران و قهرمانان گیلانی برای کشور و استان بود.

آرمان ادامه داد: قهرمانان این استان یک طلا، دو نقره و پنج برنز را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت و توسعه زیرساخت های ورزشی گیلان افزود: طی یک سال گذشته پروژه های مختلف زیربنایی و عمرانی در استان به بهره برداری رسید، 54 آلاچیق غیرقابل استفاده نوسازی و تجهیز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بهره برداری 4 پروژه عمرانی با اعتباری حدود 31 میلیارد تومان در این استان خبر داد و افزود: بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشگاه سردار جنگل رشت، زمین چمن مصنوعی رحیم آباد. رودسر و دوار ساخارا. سنگنوردی در مجموعه یادگار امام (ره) رشت راه اندازی شده است و همه اینها به برکت دستاوردهای سیزدهمین دولت مردمی و انقلابی و با عنایت ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان محقق شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.