افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اجرای بیش از 50 پروژه ورزشی درون شهری در کردستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 108824
اجرای بیش از 50 پروژه ورزشی درون شهری در کردستان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، هاشم نظمی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش دانش آموزی با قدردانی از زحمات اداره تربیت بدنی و سلامت با اشاره به برگزاری جشن های جشنواره ها و کسب افتخارات بزرگ از ورزش دانش آموزی در استان: سال گذشته سال بسیار خوبی برای آموزش و پرورش کردستان […]

به گزارش خبرنگار مهر ، هاشم نظمی یکشنبه شب در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش دانش آموزی با قدردانی از زحمات اداره تربیت بدنی و سلامت با اشاره به برگزاری جشن های جشنواره ها و کسب افتخارات بزرگ از ورزش دانش آموزی در استان: سال گذشته سال بسیار خوبی برای آموزش و پرورش کردستان بود.

نظمی جلال تربیت بدنی در استان را یکی از حوزه هایی دانست که شاخص های آن همواره رو به رشد بوده و فعالیت های مستمری را برای توسعه ورزش دانش آموزی انجام می دهد.

وی با اشاره به طرح هایی مانند شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: طرح های ممتاز اجرا شده در این حوزه بهره وری بالایی در سطح مدارس دارد که خوشبختانه قابلیت های جدیدی در اختیار مجموعه آموزشی قرار می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اجرای بیش از 50 طرح ورزشی درون مدرسه ای در کردستان را افتخار بزرگی برای دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: طبق اعلام بوئنو در سال آینده پروژه های جدیدی به استان واگذار شده است. : تمام تلاش خود را برای بهبود زیرساخت های ورزش دانش آموزی انجام خواهیم داد.

ناظمی جلال تصریح کرد: خوشبختانه در ورزش دانش آموزی در بین استان ها بهترین هستیم که بر اساس برنامه ریزی دقیق محقق شده و با تلاش مستمر ادامه دارد و با تمام توان از این حرکت حمایت خواهم کرد.

ما باید دانش آموزان دارای مهارت های اجتماعی را به جامعه تحویل دهیم.

افشین خوش; معاون تربیت بدنی و سلامت رئیس جمهور در این مراسم ضمن تشکر از همه دست اندرکاران در عرصه ورزش دانش آموزی با اشاره به حرکت در راستای تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: به عنوان حافظان محیط زیست و بدنی. آموزش، هدف ما ارائه دانش آموزان تحصیل کرده با مهارت های اجتماعی به جامعه است.

وی در خصوص این آئین و همچنین ورزش دانش آموزی گفت: ورزش دانش آموزی علاوه بر اینکه مایه نشاط و نشاط در سطح مدارس است و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند، زیرساخت ورزش قهرمانی نیز می باشد، زیرا در این راه، وجود دارد. می توانند استعدادها و توانایی ها را شناسایی کرده و از این پتانسیل ها به سمت ورزش قهرمانی پیش بروند.

وی افزود: ارتقای شاخص های کمی و کیفی مرتبط با ورزش دانش آموزی، استعدادیابی، جذب و مربیگری دانش آموزان مستعد از اولویت های اساسی ما است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان نیز با اشاره به درخشش استعدادهای ورزشی استان در سطح کشور گفت: اگرچه کسب نتایج عالی یکی از اهداف ماست اما هدف نهایی رشد همه جانبه دانش آموزان است. استعدادهای ورزشی و هدایت آنها در مسیر درست، که خوشبختانه با دستیابی به یک طبقه بندی به دست می آید: اولین مورد در قطب یک کشور و در کل هفتمین است.

وی با بیان اینکه پس از فروکش شیوع کرونا تمام تلاش خود را برای برگزاری مسابقات در سطح فرهنگیان و دانش آموزان به کار گرفتیم، گفت: خوشبختانه امسال مجددا موفق به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان شدیم و حدود 400 نفر در این مسابقات شرکت کردند. اعزام 30 تیم ورزشی به مسابقات ورزشی کشوری.

وی در پایان این برنامه از ستارگان ورزش دانش آموزی استان اعم از پیشکسوتان، مربیان، فرهنگیان و دانش آموزان مدال آور کشوری و بین المللی تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.