افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

جهش های متعدد بانکداری کارآفرینی در اعطای خطوط اعتباری

  • کد خبر : 108678
جهش های متعدد بانکداری کارآفرینی در اعطای خطوط اعتباری

به گزارش بازار، عباس خسروانی با اشاره به عملکرد این بانک در اعطای خطوط اعتباری ازدواج و مادری، گفت: بررسی عملکرد بانک کاربهار در اعطای خطوط اعتباری نشان می دهد که در دو سال و نیم اخیر، بیش از 5.7 میلیارد ریال وام ازدواج و 751 میلیارد ریال وام فرزندآوری اعطا شده است. وی ادامه […]

به گزارش بازار، عباس خسروانی با اشاره به عملکرد این بانک در اعطای خطوط اعتباری ازدواج و مادری، گفت: بررسی عملکرد بانک کاربهار در اعطای خطوط اعتباری نشان می دهد که در دو سال و نیم اخیر، بیش از 5.7 میلیارد ریال وام ازدواج و 751 میلیارد ریال وام فرزندآوری اعطا شده است.

وی ادامه داد: با هدف حمایت از نسل جوان و گسترش فرهنگ و سنت حسن ازدواج در کنار برنامه های خود و در راستای حمایت و همراهی با سیاست های اصلی کشور، علاوه بر اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، از بانک در سال 1400 تسهیلات زایمان را به متقاضیان اعطا کرده است. همچنین از سال 1401 آن را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون اعتبارات بانک کارآفرینان با اشاره به آمار عملکرد بانک در اعطای ردیف های اعتباری مذکور گفت: طبق آمار موجود در سال 1400 این بانک حدود 472 میلیارد ریال ردیف اعتبار ازدواج پرداخت کرده که افزایش یافته است. بیش از 5 برابر به 2 هزار در سال 1401 و 219 میلیارد ریال و در نیمه نخست امسال با رشد بیش از 136 درصدی نسبت به سال 1401 به 3 هزار و 90 میلیارد ریال افزایش یافته است.

خسروانی همچنین به تسهیلات پرداختی در حوزه زایمان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بانک تجارت در سال گذشته 458 میلیارد ریال و در نیمه نخست امسال 293 میلیارد ریال تسهیلات وام زایمان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است. اقدامات مناسب در این بخش

لازم به ذکر است این بانک با پرداخت تسهیلات مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن سعی کرده است تا گام های کوچکی در جهت تشکیل خانواده و فرزندآوری برای جوانان کشورمان بردارد.

خسروانی با اشاره به اینکه بانک کارآفرینان به عنوان بانکی حامی کارآفرینان و به ویژه شرکت های دانش بنیان شناخته می شود، تاکید کرد: همانطور که نام بانک کارآفرینان مشخص است در سال های اخیر این بانک با همکاری بانک نوآوری و صندوق شکوفایی توانسته کمک شایانی به شرکت های دانش بنیان کند زیرا بر اساس آمار مربوطه بر اساس مصوبات صادره و موافقت نامه های منعقده در خصوص تسهیلات اعطایی به شرکت های مذکور در سال های گذشته در مجموع مبلغ 18643 میلیون ریال بوده است. تسهیلات پرداخت شده که 4761 میلیون ریال مربوط به شش ماه می باشد. در اوایل سال جاری مبلغ 13.667 میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط طی سالهای 1400-1401 تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.