افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

کمک های جدید انگلیس به اوکراین + جزئیات

  • کد خبر : 108528
کمک های جدید انگلیس به اوکراین + جزئیات

منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند که کارشناسان نظامی بریتانیا به متخصصان اوکراینی نحوه حفاظت از زیرساخت های انرژی را آموزش داده اند. وب سایت «پراودا» روز یکشنبه به نقل از وزارت دفاع انگلیس نوشت که متخصصان ارتش انگلیس برنامه آموزشی برای مهندسان اوکراینی ایجاد کرده اند تا از بخش انرژی این کشور در برابر […]

منابع خبری روز یکشنبه گزارش دادند که کارشناسان نظامی بریتانیا به متخصصان اوکراینی نحوه حفاظت از زیرساخت های انرژی را آموزش داده اند.

وب سایت «پراودا» روز یکشنبه به نقل از وزارت دفاع انگلیس نوشت که متخصصان ارتش انگلیس برنامه آموزشی برای مهندسان اوکراینی ایجاد کرده اند تا از بخش انرژی این کشور در برابر حملات روسیه در زمستان امسال محافظت کنند.

بر اساس این گزارش، این برنامه آموزشی دو هفته ای به درخواست اوکراین برای بهبود بیشتر حفاظت از بخش انرژی این کشور ایجاد و اجرا شده است.

معاون سازمان اطلاعات اوکراین اخیرا گفته است که روسیه قصد دارد در آینده دوباره به تاسیسات انرژی این کشور حمله کند. وادیم اسکیبیتسکی، معاون سرویس اطلاعات اوکراین گفت: سرویس اطلاعاتی روسیه اکنون در حال بررسی وضعیت زیرساخت های انرژی اوکراین است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روسیه دوباره به زیرساخت های انرژی اوکراین حمله خواهد کرد، گفت: ما در حال رصد همه مسائل مربوط به شناسایی روسیه از تاسیسات انرژی اوکراین هستیم.

به گزارش پراودا، در این برنامه آموزشی مهندسان اوکراینی شناسایی آسیب پذیرترین عناصر زیرساختی، فواصل احتمالی انفجار و اثرات انواع سلاح ها و مواد منفجره و همچنین بهترین موانع فیزیکی و هوایی ممکن برای حفاظت از این مکان ها را آموختند. حملات روسیه

گرانت شاپس، وزیر دفاع بریتانیا اخیراً گفت که این آموزش برای محافظت از غیرنظامیان اوکراینی با نزدیک شدن به فصل زمستان ضروری است. این دوره بر اساس چندین سناریو واقعی است تا به اوکراینی ها فرصتی برای تمرین برنامه های توسعه و اجرای راه حل های عملی برای اطمینان از موثرترین حفاظت از تأسیسات زیرساختی حیاتی ارائه دهد.

اروپا بر این باور است که اوکراین ممکن است در زمستان امسال با قطعی برق جدید در بحبوحه حملات موشکی و پهپادی روسیه مواجه شود که سیستم انرژی این کشور را آسیب پذیرتر از یک سال پیش کرده است. کمیسیون اروپا تاکنون بیش از 50 میلیون یورو به صندوق حمایت از انرژی اوکراین کمک کرده است.

در جنگ 2022 با اوکراین، روسیه به زیرساخت های اوکراین حمله کرد و به جایی رسید که وزارت انرژی اوکراین مجبور شد برق را به دلیل کمبود برق قطع کند.

در آن زمان، رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، مکرراً از آسیب و آسیب بیشتر به زیرساخت های انرژی حیاتی کشور خبر داد. رئیس جمهور اوکراین از مردم این کشور خواست تا مصرف برق را کاهش دهند و از آنها خواست که وسایل برقی غیر ضروری را روشن نکنند. مصرف برق را به دستگاه هایی که نیاز به برق زیادی دارند محدود کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.