افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

5230 نامزد در انتخابات پارلمانی ثبت نام کردند

  • کد خبر : 108478
5230 نامزد در انتخابات پارلمانی ثبت نام کردند

به گزارش گروه سیاسی زندگی; محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه 9 مهر 1402 گفت: در چهارمین روز از ثبت نام نهایی دوازدهمین دوره شورای اسلامی، یک هزار و 321 نفر ثبت نام کردند که در مجموع این چهار روز، تعداد افراد ثبت نام شده به 5230 نفر رسیده است. ثبت نام نهایی […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی; محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه 9 مهر 1402 گفت: در چهارمین روز از ثبت نام نهایی دوازدهمین دوره شورای اسلامی، یک هزار و 321 نفر ثبت نام کردند که در مجموع این چهار روز، تعداد افراد ثبت نام شده به 5230 نفر رسیده است.

ثبت نام نهایی از کاندیداهای شورای اسلامی از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 6 مهرماه به مدت یک هفته آغاز شد و داوطلبان می توانند برگه ثبت نام را تکمیل و از طریق پنجره واحد انتخابات شورای اسلامی به صورت اینترنتی بارگذاری کنند.وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir و درخواست گواهینامه های مورد نیاز.

آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند، می توانند برای ثبت نام نهایی ثبت نام کنند.

محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور زمان ثبت نام را بین 30 تا 45 دقیقه عنوان کرد و گفت: بستگی به بسته بندی هایی دارد که کاندیداها قبلا انجام داده اند و باید اطلاعات خود را از قبل آماده کنند که این امر انجام خواهد شد. اطلاع داده شد. در اطلاعیه های ستاد انتخاباتی به اطلاع آنها می رسد و در پیامک هایی که برایشان ارسال می شود مشخص می شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان در زمان ثبت نام نهایی می توانند حوزه های انتخاباتی خود را از صبح 6 مهرماه تا بعدازظهر 12 آبان ماه جابجا کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۲۰ اسفندماه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.