افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
6

دستگیری سارقان خودرو در محله مرزداران

  • کد خبر : 108410
دستگیری سارقان خودرو در محله مرزداران

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافیط، جانشین پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی تماس ها و شکایت چند شهروند در هفته های اخیر در خصوص سرقت بر اساس محتویات خودرو در محدوده خیابان شباهنگ تهران، موضوع به سرعت در دستور کار کلانتری 139 مرزداران قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهمان با […]

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافیط، جانشین پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی تماس ها و شکایت چند شهروند در هفته های اخیر در خصوص سرقت بر اساس محتویات خودرو در محدوده خیابان شباهنگ تهران، موضوع به سرعت در دستور کار کلانتری 139 مرزداران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهمان با تردد در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بود، قفل و شیشه صندوق عقب را در زمان مناسب تخریب و محتویات داخل و بیرون صندوق عقب را مانند گربه ها تخریب کردند. ” و ضبط و لاستیک زاپاس را می دزدد.

این افسر پلیس در ادامه بیان کرد: ماموران کلانتری مرزداران با استفاده از روش های نوین کشف جرم و روش های علمی، هویت سارق را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.

سرهنگ مافی گفت: بلافاصله با هماهنگی قضایی اکیپی از ماموران هشتم اردیبهشت در محدوده خیابان فرشتگان به متهم نزدیک شده و طی عملیاتی پس از تعقیب و گریز خودروی متهم را متوقف و متهم را دستگیر کردند. دستگیر شد آنها انجام دادند

کلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به 10 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده مرزداران اعتراف کرد و از داخل خودروی متهم مقادیری اشیاء سرقتی مثل ضبط کننده ها و شاه كليد پرايد و يكي سلاح سرد کشف شده.

سرهنگ مافی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: مرزبانان باید با مراجعه به کلانتری 139 متهم را شناسایی و شهروندان قفل خودرو را قفل و تجهیز کنند. خودرو با داشتن دستگاه ضد سرقت و پارک نکردن آن در مکان های تاریک و خلوت به پلیس کمک می کند تا از جرایم سرقت لوازم خودرو جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.