افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

حکم اولیه الهه محمدی و نیلوفر حامدی صادر شد – تابناک

  • کد خبر : 108314

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، پس از جلسات و تحقیقات قضایی، اخذ آخرین دفاعیات متهم و با عنایت به لوایح وکلای مدافع، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران رای پرونده نیلوفر را صادر کرد. حامدی و الهه محمدی. بر اساس این حکم، خانم الهه محمدی به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به ۶ […]

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، پس از جلسات و تحقیقات قضایی، اخذ آخرین دفاعیات متهم و با عنایت به لوایح وکلای مدافع، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران رای پرونده نیلوفر را صادر کرد. حامدی و الهه محمدی.

بر اساس این حکم، خانم الهه محمدی به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به ۶ سال حبس، به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جنایت علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس تعزیری و یک سال حبس تعزیری محکوم شد. زندان متهم به فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین خانم نیلوفر حامدی به اتهام همکاری با دولت متخاصم آمریکا به ۷ سال حبس، تبانی و تبانی برای ارتکاب جنایت علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس تعزیری و یک سال حبس تعزیری محکوم شد. اتهام فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی ایران.

همچنین هر دو متهم خانم محمدی و حمیدی به دلیل اقدامات ضدامنیتی به استناد بندهای ص و ح و ذ ماده ۲۳ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ به عنوان مجازات تکمیلی به مدت ۲ سال عضویت در احزاب سیاسی . ، گروه ها و گروه ها فعالیت در فضای مجازی، رسانه ها و مطبوعات ممنوع شد.

بر اساس رای دادگاه روزهای بازداشت بر اساس ماده ۲۷ قانون مجازات اسلامی کسر و محاسبه می شود.

احکام صادره حضوری و ظرف 20 روز قابل اعتراض در دادگاه تجدیدنظر تهران می باشد.

لازم به ذکر است در صورت تایید حکم در دادگاه تجدیدنظر، متهمان به اشد مجازات (۶ سال حبس برای خانم الهه محمدی و ۷ سال حبس برای نیلوفر حامدی) محکوم خواهند شد.

در پرونده هر دو نفر اسناد و مدارک ثابت شده ارتباط با برخی نهادها و افراد مرتبط با دولت آمریکا وجود دارد که آگاهانه انجام شده و اهداف ضدامنیتی را دنبال کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.