افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

هر رای مردم مانند موشک نقطه‌زنی بر قلب آمریکا و اسرائیل است

  • کد خبر : 106808
هر رای مردم مانند موشک نقطه‌زنی بر قلب آمریکا و اسرائیل است

آفتاب‌‌نیوز : آیت الله عباس کعبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: طوفان الاقصی رژیم جعلی صهیونیستی را تهدید به شکست کرده است. وی با اشاره به سنت الهی پیروزی حق علیه باطل افزود: صهیونیست‌های کودک‌کش، جنایتکاران جنگی و حامیان آن‌ها به زودی دچار […]

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله عباس کعبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: طوفان الاقصی رژیم جعلی صهیونیستی را تهدید به شکست کرده است.

وی با اشاره به سنت الهی پیروزی حق علیه باطل افزود: صهیونیست‌های کودک‌کش، جنایتکاران جنگی و حامیان آن‌ها به زودی دچار نابودی می‌شوند. تکرار جنایت‌های جنگی آمریکا و صهیونیست علیه کودکان و زنان فلسطینی غزه ادامه ۷۵ سال جنایت، قتل، غصب و تجاوز اسراییل در منظر جهانیان و با حمایت استکبار جهانی است.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه از آغاز تاسیس سازمان ملل، آمریکای جنایتکار، ۷۹ مصوبه را علیه ملت فلسطین و به نفع صهیونیست وتو کرده که یکی از آن‌ها آتش‌بس موقت بود گفت: ارسال تسلیحات آمریکایی، کمک مالی به صهیونیست و کمک دیپلماسی سیاسی، بخش دیگری از مشارکت آمریکا در جنایات اسراییل است.  محور مقاومت در منطقه هماهنگ و هوشمندانه عمل می‌کند و بدون شتاب و با حوصله به نابودی رژیم صهیونیست نزدیک می‌شود.

آیت الله کعبی با تاکید براینکه افکار جهانیان همراه جبهه مقاومت است اضافه کرد: گفتمان جبهه مقاومت از حقانیت، مشروعیت عقلی، اخلاقی، فقهی و حقوقی برخوردار است که صهیونیست و آمریکا را به وحشت انداخته است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: بیش از ۸۰ هزار شهرک‌نشین صهیونیستی در جنوب و شمال فلسطین فرار کرده‌اند و صهیونیست دچار بحران مشروعیت و حاکمیت شده که در نتیجه آمریکا می‌خواهد مدیریت و فرماندهی جنگ را بر عهده بگیرد. افکار جهانیان، آمریکا و صهیونیست‌ها را در اقلیت قراردادند و در نهایت محاصره غزه به پایان خواهد رسید.

کعبی با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مشارکت حداکثری، صداقت و امنیت برگزاری انتخابات از جمله اصول مهم قابل توجه است. هر رای مردم مانند موشک نقطه زنی است که بر قلب آمریکا و صهیونیست وارد خواهد شد.  پروژه خائنان به ایران و مزدوران صهیونیست در انتخابات، تحریم این رویداد، ایجاد ناامیدی و تضعیف مسئولان اجرایی و نظارتی در انتخابات است که هوشیاری مردم را می‌طلبد. با وجود نیاز‌ها و گله مندی‌ها، شرکت در انتخابات نشان از امنیت و انسجام ملی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به نامزد‌های انتخاباتی توصیه کرد: علاوه بر تبلیغ برای مشارکت حداکثری، با اعلام برنامه‌های خود، به سوالات مردم صادقانه پاسخ دهند و اخلاق سالم انتخاباتی را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=106808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.