افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

ثبت نام در ایکس (توییتر سابق) هم پولی شد!

  • کد خبر : 105277
ثبت نام در ایکس (توییتر سابق) هم پولی شد!

از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر (که اکنون با نام ایکس شناخته می‌شود) را به دست گرفت، ما شاهد این بودیم که این پلتفرم به مرور زمان تعدادی از ویژگی‌های محبوب خود را پولی کرد. به عنوان مثال، ماسک دستور داد تا تیک آبی خاطره‌انگیز توییتر فقط برای کسانی که اشتراک Blue […]


از زمانی که ایلان ماسک مدیریت توییتر (که اکنون با نام ایکس شناخته می‌شود) را به دست گرفت، ما شاهد این بودیم که این پلتفرم به مرور زمان تعدادی از ویژگی‌های محبوب خود را پولی کرد. به عنوان مثال، ماسک دستور داد تا تیک آبی خاطره‌انگیز توییتر فقط برای کسانی که اشتراک Blue (اکنون Premium) می‌خرند نمایش داده شود! در ادامه همین روند، توییتر یک سرویس اشتراکی جدید را معرفی کرده که بر اساس آن باید برای ایجاد حساب‌های جدید نیز هزینه پرداخت کنید. در ادامه با ما در اسمارتک نیوز همراه باشید تا جزئیات بیشتر خبر را با هم بررسی کنیم.

از این پس برای ثبت نام در ایکس (توییتر سابق) باید پول پرداخت کنید!

X یک طرح آزمایشی جدید به نام ‘Not A Bot’ را معرفی کرده است که کاربران را مجبور می‌کند برای ثبت نام در این پلتفرم سالانه 1 دلار پرداخت کنند! بنابراین، اگر قصد دارید به دنیای X قدم بگذارید، ابتدا باید مبلغ کمی را قبل از شروع استفاده از آن بپردازید.

ایکس هدف از طراحی چنین سرویسی را کاهش تعداد حساب‌های ربات در پلتفرم خود عنوان کرده‌اند تا به این واسطه از حجم هرزنامه‌ها نیز کاسته شود. مدیران این پلتفرم شبکه اجتماعی می‌گویند پولی کردن ایجاد حساب در راستای تلاش‌های موفقیت‌آمیز آن‌ها برای کاهش هرزنامه‌ها، جلوگیری از دستکاری پلتفرم و فعالیت ربات‌ها و در عین حال متعادل کردن دسترسی به پلتفرم با مبلغ کم بوده و هدف اصلی از آن درآمدزایی نبوده است (شما باور می‌کنید؟).

اگر برای اولین بار است که در ایکس ثبت‌نام می‌کنید، باید شماره تلفن خود را تأیید کرده و سپس برنامه «Not A Bot» را انتخاب کنید تا قابلیت‌هایی مانند پست کردن، لایک کردن پست‌ها، ارسال مجدد، نقل قول و موارد دیگر را فعال کنید. همچنین گزینه‌ای برای ارتقاء به طرح X Premium وجود خواهد داشت. اگر اصلاً نمی‌خواهید پولی پرداخت کنید، فقط می‌توانید پست‌ها را بخوانید، دیگران را دنبال کنید و ویدیوها را تماشا کنید.

این طرح اشتراکی جدید هم اکنون در نیوزلند و فیلیپین برای حساب‌های جدید در حال آزمایش است. در نیوزلند، هزینه آن 1.43 دلار نیوزلند در سال است و در فیلیپین نیز 42.51 پوند پزوی فیلیپین در سال هزینه خواهد داشت. در مورد اینکه آیا این طرح آزمایشی به کشورهای دیگر هم خواهد رسید یا خیر صحبتی مطرح نشده و ظاهراً همه چیز به بازخورد کاربران در دو کشور مذکور بستگی خواهد داشت.

در حالی که هزینه در نظر گرفته شده برای ایجاد حساب در ایکس بسیار جزئی است، اما اجباری بودن آن اصلاً خوشایند نیست. به نظر می‌رسد که مدیران این شبکه در نهایت قصد دارند پرداخت هزینه را تقریباً برای همه چیز و برای همه کاربران جدید و فعلی اجباری کنند. این می‌تواند برای بسیاری ناامیدکننده باشد، زیرا ویژگی‌های اساسی شبکه اجتماعی که سال‌ها است در تمامی پلتفرم‌های مشابه به صورت رایگان در دسترس هستند، در حال تبدیل شدن به اشتراک پولی هستند و ممکن است همین مسئله بسیاری از افراد را استفاده از این پلتفرم منصرف کند.

البته، طرح Not A Bot هنوز در حد آزمایش است و گذر زمان مشخص خواهد کرد که این اشتراک پولی قطعی خواهد شد یا نه. نظر شما چیست؟ آیا حاضرید با پرداخت پول در X ثبت نام کنید؟ در قسمت کامنت‌ها حتماً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=105277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.