افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

موازی کاری بلای جان گردشگری آبادان و خرمشهر است

  • کد خبر : 104804
موازی کاری بلای جان گردشگری آبادان و خرمشهر است

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیش از یک سال است که فعالان گردشگری نسبت به عملکرد بسیار ضعیف واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ناراضی بودند و آن را نقد می کردند. وی افزود: اخیرا «هوشنگ بابامرادی» به عنوان مدیر جدید واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد که […]

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیش از یک سال است که فعالان گردشگری نسبت به عملکرد بسیار ضعیف واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ناراضی بودند و آن را نقد می کردند.

وی افزود: اخیرا «هوشنگ بابامرادی» به عنوان مدیر جدید واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد که استقبال فعالان و دانش آموختگان گردشگری آبادان و خرمشهر را در پی داشت.

این فعال گردشگری توضیح داد: همزمان با هفته گردشگری برای اولین بار در تاریخ سازمان منطقه آزاد اروند، شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد که این اقدام از نظر فعالان و دانش آموختگان گردشگری کاملا تخصصی است و در واقع بدون این شورا به هیچ عنوان نمی توان شاهد توسعه گردشگری اروند بود.

موید راد خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها و سازمان های شهرهای آبادان و خرمشهر باید اقدامات خود در زمینه گردشگری را فقط از طریق شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند انجام دهند و یک بار برای همیشه به موازی کاری پایان داده شود.

وی تصریح کرد: موازی کاری و تصمیمات جزیره ای بلای جان گردشگری آبادان و خرمشهر است و از فرمانداران این دو شهر انتظار داریم اقدامات لازم را برای هماهنگی با شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند انجام دهند.

این فعال گردشگری تاکید کرد: قطعا هرگونه موازی کاری دستگاه های آبادان و خرمشهر در زمینه گردشگری از نظر فعالان این حوزه کاملا مردود بوده و آن را نه تنها راهکار توسعه نمی دانیم بلکه بازگشت رو به عقب خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=104804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.