افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

برگزاری همایش توانمندسازی تشکل‌های شاهد و ایثارگر

  • کد خبر : 103507
برگزاری همایش توانمندسازی تشکل‌های شاهد و ایثارگر

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: توانمندسازی تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور از فردا سه شنبه در مشهد مقدس برگزار می‌شود. رحیم نریمانی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در این همایش سه روزه قرار است تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تبادل نظر درباره فعالیت‌های خودشان، در کارگاه‌هایی […]

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: توانمندسازی تشکل‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور از فردا سه شنبه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

رحیم نریمانی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در این همایش سه روزه قرار است تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن تبادل نظر درباره فعالیت‌های خودشان، در کارگاه‌هایی که در همین راستا برگزار می شود نیز شرکت کنند.

وی ادامه دهد: با توجه به ارتباط نزدیک تشکل‌های شاهد و ایثارگر با عموم مردم، این همایش فرصت مناسبی برای تقویت ظرفیت‌های موجود در این تشکل‌ها به شمار می‌رود.

نریمانی اظهار کرد که در این همایش اصول و مبانی ارتباطات انسانی، تسهیل‌گری در سازمان مردم نهاد، آشنایی با اصول برنامه‌ریزی راهبردی سازمان مردم نهاد و آشنایی یا اصول توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد  در قالب کارگاه‌های مختلف تدریس خواهد شد.

وی مردمی‌سازی را محور اساسی در بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: تشکل‌های مردمی، شاکله، بن‌مایه، شالوده و اساس کار ما در بنیاد هستند، از این رو اداره کل تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران راه‌اندازی شده است.

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مهم‌ترین وظیفه تشکل‌ها را وظیفه راهبری دانست و بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که در دست پیگیری داریم ماجرای جامعه مدنی، پیشروی، الگو بودن و پیش‌قراولی تشکل‌های ایثارگری است؛ از این رو تشکل‌ها باید جایگاه و نقش خود را بدانند و آن را با استراتژی‌های خاص خود قلمداد کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=103507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.