افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

بررسی جامع انواع کفش های ایمنی موجود در بازار – کفش ایمنی مقاوم چه مدلی بخرم خوبه | اسمارتک نیوز

  • کد خبر : 101111
بررسی جامع انواع کفش های ایمنی موجود در بازار – کفش ایمنی مقاوم چه مدلی بخرم خوبه | اسمارتک نیوز

کفش ایمنی ، پایپوشی است که فاکتورها و مولفه های ایمنی دارد و پای فرد را از هر نوع سوانح احتمالی در محیط کار و خطرات جانبی محافظت می نماید .ظاهر کفش های ایمنی ، تفاوت های کمی با کفش های معمولی دارند ؛ ولی دارای وزن بیشتری بوده و از جنس بهتری در مقایسه […]

کفش ایمنی ، پایپوشی است که فاکتورها و مولفه های ایمنی دارد و پای فرد را از هر نوع سوانح احتمالی در محیط کار و خطرات جانبی محافظت می نماید .
ظاهر کفش های ایمنی ، تفاوت های کمی با کفش های معمولی دارند ؛ ولی دارای وزن بیشتری بوده و از جنس بهتری در مقایسه با آنان برخوردارند . این کفش ها ، مقاومت بسیار بیشتری دارند و در اجزای گوناگون آن چندین لایه وجود دارد که حفاظت پا را تضمین می نمایند.
جنس کفش ایمنی استاندارد
در ساخت کفش های ایمنی عموما از چرم طبیعی و مقاوم بهره برده می شود ؛ چرا که فساد ناپذیر بوده و افزون برایمنی بیشتر، عمر و ماندگاری زیادتری نیز دارند .
در ساخت زیره کفش ایمنی از موادی استفاده می شود که دارای مولکول های بزرگی بوده و ساختار تکرارشونده آنان با کمک پیوندهای شیمیایی به هم وصل شده اند .
به علاوه اینکه در زیره کفش ایمنی ، پارچه ای که سطح داخلی آن را می پوشاند وجود دارد که پای شخص به صورت مستقیم با آستری در تماس می باشد . این آستر ، در جذب عرق پا نیز نقش مهمی دارد.
چگونگی انتخاب کفش ایمنی استاندارد
در محیط هایی همچون ساختمان سازی ، کارخانجات صنعتی ، ماشین کاری ، تراشکاری و … ممکن است تا اجسام سنگین ، اشیا و قطعات تیز و برنده ، مواد داغ و مذاب و هر جسم دیگری برروی زمین و یا بر اثر افتادن بر روی پا ، صدمات جبران ناپذیری به فرد وارد کنند ؛ لذا بهره گیری از کفش های ایمنی با سرپنجه فولادی در این نوع از محیط های کاری بسیار مهم می باشد.
در کارگاه های ساختمانی از کفش های ایمنی با رنگ های خاکی با چرم هایی همچون جیر بهره برده می شود تا فرد در حین کار، کثیفی های کفش را دیده و از آلودگی های محیطی اجتناب نماید . همچنین در کارخانجات مواد غذایی از کفش های ایمنی سفید رنگ به موجب رعایت بهداشت کار استفاده می شود .
در محل هایی که جریانات الکتریسته موجود اند ؛ کارکنان اینگونه محیط ها همچون تکنسین های برق ساختمان ، پرسنل فنی ادارات برق شهری ، کادر فنی تاسیسات برق کارخانجات و واحدهای صنعتی بایستی حتما از کفش ایمنی مخصوص اینگونه محیط ها بهره ببرند . از مهمترین انواع کفش های ایمنی این حوزه ، کفش های عایق اند.
کفش های ایمنی افرادی که با برق سر و کار دارند و یا در محل کارشان احتمال ایحاد جرقه وجود دارد ؛ ضروری است تا بدون هر نوع قطعات فلزی باشد.
امروز می خواهیم به بررسی پرفروش ترین کفش های ایمنی موجود در بازار ایران پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

1 کفش ایمنی سبلان مدل گارد

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید طراحی و تولید شده از مرغوبترین با کیفیت ترین مواد موجود می باشد. سرپنجه این پوتین از جنس فولاد می باشد که در هنگام سقوط اجسام سنگین بر روی پا، پنجه ها ا از آسیب مسون نگاه می دارد. زیره این پوتین از جنس PU می باشد که بسیار با دوام و راحت و منعطف می باشد. زیره این کفش ضد لغزش و سایش می باشد. همچنین به دلیل تنوع و تحول در طراحی و تولید محصول با کیفیت تر و همچنین زیباتر، این امکان وجود دارد که محصول دریافتی با عکس کمی دارای تفاوت باشد.

. . .

2 کفش ایمنی الوند مدل S 110

6061cb58de561 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

3 پوتین ایمنی سهند مدل رویال

6061cb590d0e4 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

برخورد اجسام سنگین با پا در حین انجام فعالیت های صنعتی امری اجتناب ناپذیر است. در این صورت اگر از کفش مناسبی استفاده کرده باشید، هیچ آسیبی به پای شما وارد نمی شود. کفش ایمنی سهند (Sahand) یکی از محصولاتی است که از پای شما در حین کار محافظت می کند. در ساخت قسمت سرپنجه ی این کفش از فولاد استفاده شده که این مدل را برای استفاده در کارهای صنعتی که احتمال سقوط اجسام سنگین وجود دارد مناسب کرده است. زیره ی این کفش از جنس پلی یورتان ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است . قسمت رویه ی این مدل هم از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و همانطور که از یک کفش صنعتی انتظار می رود این قسمت از مقاومت بالایی دربرابر آسیب و سایش برخوردار است.

. . .

4 نیم بوت ایمنی ساق بلند ایمن ترن کد 1601

6061cb5d1db1f راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

5 پوتین ایمنی مدل PEYPA1

6061cb5ee8e5e راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

برخورد اجسام سنگین با پا در حین انجام فعالیت‌های صنعتی امری اجتناب ناپذیر است. در این صورت اگر از کفش مناسبی استفاده کرده باشید، هیچ آسیبی به پای شما وارد نمی‌شود. در ساخت قسمت سرپنجه‌ی این کفش از فولاد استفاده شده که این مدل را برای استفاده در کارهای صنعتی که احتمال سقوط اجسام سنگین وجود دارد مناسب کرده است. زیره‌ی این کفش از جنس پلی یورتان ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است. همچنین این محصول می‌تواند از پای شما در برابر اسید، بنزین، روغن و آب محافظت کند. دیگر ویژگی قابل اشاره این کفش خاصیت آنتی باکتریال است که از ایجاد بوی نامطبوع در استفاده طولانی مدت جلوگیری می‌کند. قسمت رویه‌ی این مدل هم از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و همانطور که از یک کفش صنعتی انتظار می‌رود این قسمت از مقاومت بالایی دربرابر آسیب و سایش برخوردار است.

. . .

6 کفش ایمنی ایمن ترن کد 1602

6061cb63af1e8 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

7 چکمه مدل شفق 01

6061cb65d4a1f راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

8 کفش ایمنی کد 1608

6061cb6827fb4 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

9 کفش ایمنی ایمن ترن مدل پاور کد A.Q770

6061cb71aab56 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

پوتین ایمنی ضد برق و اسید ترن مدل پاور با کد فنی Natural_FI649 با سرپنجه کامپوزیت و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، رویه ای از جنس چرم نبوک طبیعی 3لایه با ضخامت 6 میلی متر دارد. جنس زیره این کفش از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود.
ظاهر زیبا این مدل موجب شده تا به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای مهندسین و مدیران باشد. وزن کم این کفش به لطف استفاده از مش و میکروفایبر در رویه و EVA وTPU در زیره کفش می باشد که توانسته وزن 560 گرمی داشته باشد و کاربر بتواند در طول روز بدون کمترین خستگی ناشی از سنگینی کفش از آن استفاده کند.
زیره تزریق شده از جنس پلی اورتان ایتالیایی ضد سایش بوده و عمر بالایی را دارا است.به واسطه استفاده از سیستم تزریق ریزشی دو دانسیه در این کفش، لایه زیرین که در تماس با زمین می باشد با داشتن دانسته بالاتر عمر بیشتری به کفش میدهد. در این مدل همچنین تزریق دودانستیه زیره به رویه باعث یکپارچگی رویه و زیره شده و جدا شدن زیره را غیر ممکن کرده است.
کفی داخلی این کفش از جنس EVA در نظر گرفته شده است که به خوبی با قالب پای شما سازگاری پیدا می کند، علاوه بر حس راحتی مانع خستگی زود هنگام شده و سوراخهای روی کفی باعث بوجود آمدن گردش هوا در کفش شده و کفش کمتر و دیرتر بو می گیرد.این کفش جهت استفاده در کارگاه های صنعتی ، کوهنوردی، برق کاری و آتش نشانی کفش مناسبی است.
پوتین ایمنی ضد برق و اسید ترن مدل پاور دارای تاییده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مطابق با استاندارد S1 SRC می باشد.

. . .

10 کفش ایمنی 3 مکس

6061cb7cb5cc3 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

11 پوتین ایمنی ارک مدل نووا 419

6061cb7db94c2 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

پوتین ایمنی ارک مدل نووا با کد فنی 419 با سرپنجه کامپوزیت و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، از جنس رویه چرم گاوی با ضخامت 2 میلی متر ساخته شده است. جنس زیره این کفش از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. پاشنه این کفش دارای شبرنگ برای ایمنی و دید بیشتر در محیط های تاریک طراحی شده و دارای کف طبی با چرم طبیعی است. پوتین ایمنی ارک مدل نووا دارای تاییده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مطابق با استاندارد S1 SRC می باشد.

. . .

12 کفش ایمنی ارک مدل ریما 2

6061cb7dd4505 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

برای محافظت از پاهایتان این کفش رویه ای از چرم جیر طبیعی با ضخامت 2میل و سرپنجه فلزی مقاوم در برابر 200 ژول ضربه پذیری را دارا می باشد.
آستر بافتنی با مقاومت سایشی بالا و در عین حال جلوگیری از تعرق بیش از حد پا کیفیت مطلوبی را ارایه می دهد.
زیره محصول از مواد پی یو مقاوم به حلالهای نفتی و روغنی ، دارای شب نما در قسمت عقب پاشنه کفش و نیز
زبانه خفاشی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار را نیز دارا می باشد.

. . .

13 پوتین ایمنی ارک مدل شاهین 208

6061cb85f418e راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

پوتین مدل شاهین زیپ دار با کد فنی 208 از جنس رویه چرم گاوی 2 میلی متر و پارچه برزنتی مرغوب ساخته شده است. جنس زیره این کفش از مواد پی یو مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می شود. بدنه دارای 2 عدد سوپاپ دو طرفه جهت تهویه هوا است. زیپ دار بودن این پوتین علاوه بر بندهای موجود، کمک بسیار خوبی در سرعت پوشیدن و درآوردن کفش ایجاد کرده است.

. . .

14 چکمه ایمنی زنانه شهپر کد 012

6061cb86f2cbf راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

15 چکمه مردانه شهپر مدل سهند کد 03

6061cb87318b6 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

16 چکمه ایمنی مشکی شهپر مدل ساق بلند مواد نو

6061cb8be68ef راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

برای تولید این چکمه از مواد اولیه نو، ترکیبات مرغوب و استانداردی که از درجه ی کیفی بالایی برخوردار است استفاده شده است.

. . .

17 کفش ایمنی کلار مدل کواترو کد 7220

6061cb92485c4 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

18 کفش ایمنی مدل TPU105

6061cb942a97d راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

کفش ایمنی بدون بند با کد فنی 105 با سرپنجه کامپوزیت و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری، از جنس رویه چرم گاوی با ضخامت 2 میلی متر ساخته شده است. جنس زیره این کفش از مواد تی پی یو (TPU) مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه کفش ایمنی محسوب می شود. در این کفش به جای بند از کش مقام استفاده شده که به مرور زمان خاصیت خود را از دست نداده و سرعت پوشیدن کفش نسبت به کفش های بند دار بیشتر است. در محیط های کارگاهی و اداری که نیازمند رعایت نکات ایمنی است از این کفش استفاده زیادی می شود.

. . .

19 پوتین ایمنی سیفتی پاتن مدل ویکتور

6061cb96d05f8 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

یکی از وسایل مهم و ضروری برای حفاظت از پاهای انسان در هر کارگاه صنعتی و ساختمانی پوتین ایمنی است.اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که در محل کار خود از لباس کار استفاده می کنید، احتمالا به لزوم استفاده از کفش یا پوتین ایمنی در محیط های سنگین کاری پی برده باشید.
پوتین ایمنی طراحی شده توسط شرکت سیفتی پاتن مدل ویکتور دارای سرپنجه کامپوزیت و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری با تاییدیه فنی وزارت کار است.
جنس رویه کفش از چرم طبیعی گاوی درجه یک شهر تبریز با فرآوری مواد گیاهی می باشد.
جنس زیره کفش از مواد دو دانسیته تی پی یو و پی یو تزریقی توسط مواد و ماشین آلات ایتالیایی است. ویکتور دارای کفی داخلی طبی سوراخ دار با روکش کتان نخی آنتی باکتریال و همچنین دارای بوگیر پا با خاصیت باکتری زدایی می باشد.
دوخت های استفاده شده در کفش کاملا استاندارد با نخ POLYART ترکیه و به تعداد سه بخیه در هر سانتی متر انجام گرفته است. دو طرف ساق این کفش از شبرنگ استفاده شده است که برای ایمنی و دید بیشتر در محیط های تاریک طراحی شده است.
پوتین های ایمنی شرکت پاتن دارای گواهی های تاییدیه کیفیت ضد لغزشی و ضد مواد نفتی و روغنی و عایق جریان الکتریکی و مقاومت برخوردی سرپنجه مورد تایید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی می باشند.

. . .

20 کفش ایمنی ایمن ترن مدل پاور کد 1610 رنگ کرم

6061cba3bcd7c راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

. . .

21 چکمه ایمنی ارک مدل TPU 428

6061cba4035d3 راهنمای خرید کفش ایمنی مقاوم

چکمه ایمنی ارک با شناسه فنی 428 از جنس چرم گاوی به ضخامت 2 میلی متر و با سرپنجه کامپوزیت و مقاوم به 200 ژول ضربه پذیری تولید شده است. جنس زیره این کفش از مواد دو دانسیته تی پی یو (TPU) مقاوم به سایش و لغزش ایجاد شده که یک انتخاب بسیار مناسب در گروه چکمه و پوتین های حفاری محسوب می شود. این چکمه بدلیل روکش مقاوم چرمی مناسب برای جوشکاری، حفاری، مخازن نفت، صنایع پتروشیمی و … می باشد.

. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=101111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.