افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

پیش بینی سرنوشت امروز 20مهر؛ با این فال میفهمی تقدیر برات چی رقم زده

  • کد خبر : 100730
پیش بینی سرنوشت امروز 20مهر؛ با این فال میفهمی تقدیر برات چی رقم زده

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند ممکن است ندای بیش نباشد برای تسکین آرامش و انگیز فال احساسی امروز خود را ببینید!   فروردین  ازدواج شما کاملا عاشقانه و ایده عالته و با همه سختگیری هایی […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

توجه داشته باشید که فال ها جنبه سرگرمی دارد و کسی نمی تواند آینده را پیشگویی کند ممکن است ندای بیش نباشد برای تسکین آرامش و انگیز فال احساسی امروز خود را ببینید!

 

فروردین 

ازدواج شما کاملا عاشقانه و ایده عالته و با همه سختگیری هایی که داری این فرد به دلت میشینه با هم با مشکلات و تفرقه های خانواده کنار میاید و حدودا زمان وصلتتون ۲ سال دیگه اگه حروف اسمیت ن س و داره اول نامزدی دارید بعد عقد میکنید و از نظرت هیچوقت پشیمان نمیشید.

اردیبهشت 

ازدواج شما در اوج نا امیدی رخ میده بابت اینکه شرایط محیا نمیشه و ترس زیادی بابت از دست دادن عشقت داری ولی نهایت تا ۲ سال دیگه این اتفاق رقم میخوره اگه تو حروف اسمیت ا ، م ح داره شمع تراپی یا دعا میتونه کمک زیادی تو این موضوع بهت بکنه و زمانش رو جلو بندازید.

خرداد 

شما خودت فرد سختگیری هستی و خودت با شرایط سخت و پیچیدت باعث تغییر زمان تو ازدواجت میشی ازدواج شما ممکنه سنتی باشه و یه دوره کوتاه نامزدی داشته باشید اگر با کسی تو رابطه عاطفی هستین و تو حروف اسمیش رد ک داره قول ازدواج بهت میده اما حالا حالا ها شرایطش برای ازدواج جور نمیشه و با فرد دیگری ازدواج میکنی که مهاجرت ومعجزه های مالی به همراه داری.

تیر

اواخر امسال وارد رابطه جدی میشی و اگه تو حروف اسمیت الف ، ح ، ص ، ز داره رابطه ای که دارید جدی میشه ازدواجتون هم عاشقانه و احساسیه هم منطقی و با رضایت و همراهی خانواده و اواخر سال آینده اتفاق میوفته اگه تو حروف اسمیش ش د، ا داره با یه برنامه رمانتیک بهت پیشنهاد ازدواج میده.

مرداد 

یه دوره ای خیلی سرت شلوغ میشه و گزینه های متعددی سر راهت قرار میگیره باید خیلی دقت کنی تا انتخاب درست داشته باشی چون شما فوق العاده روحیه حساسی داری ازدواج شما با دودلی در نیمه دوم سال آینده اتفاق میوفته اما نگران نباش بهترین انتخاب شماست و خوشحالی و خوشبختی در انتظارت هست.

شهریور 

شما بعد ازدواجتون ممکنه مهاجرت داشته باشید یا به شهر دیگه ای برید اوایل کمی دو دل و ناراحت هستید اما در نهایت این مسیر رو انتخاب میکنی همسرت فعلا ازت دوره و تقریبا اواخر امسال وارد زندگیت میشه و ازدواجتون ۱ سال بعدش اتفاق میوفته.

مهر 

شما پیشرفت رو به زندگی زناشویی ترجیح میدی و خیلی تو فکر ازدواج به صورت جدی نیستی اما عشق مسیر زندگیتو تغییر میده و باعث میشه وارد مرحله جدیدی بشی و این ازدواج نهایت تا ۱ سال یا ۱۵ ماه دیگه انفاق میوفته و شما فوق العاده راضی هستی.

آبان 

با شخصی که کارآفرینه یا شغل شخصی داره ازدواج میکنی موقعیت اجتماعی و شخصیتش تو رو خیلی جذب میکنه بعد از ازدواج پیشرفت چشمگیری با کمک هم دارید و به هدفاتون میرسید این ازدواج تا ۱سال و نیم دیگه اتفاق میوفته اگه تو حروف اسمیت ف م داری خودت رو با درد دل با دیگران به چشم ننداز تا موقع خواستگاریت!

آذر 

رفتار درست و حساب شده شما باعث شده عشقت به جدی شدن رابطه فکر کنه با این که فعلا قصد ازدواج و شرایطش رو نداره اما دوست داره همسرش شما باشید و تلاشش رو برای ساختن آینده بیشتر میکنه ازدواج شما نهایت تا ۲ سال دیگه اتفاق میوفته و با همه سختی ها به هم میرسید.

دی

فاصله مکانی با هم دارید اما آخرای بهمن یا اوایل اسفند دیداری دارین که ازت خاستگاری میکنه و شما بعد از چندین بار تلاش این آقا بهش جواب مثبت میدی ممکنه کمی مخالفت تو این ازدواج باشه اما همه به تصمیمت احترام میزارن نهایت تو سال جدید ازدواج دارید.

بهمن 

آشنایی با فردی متولد پاییز تو فصل سرما اتفاق میوفته که یک سال بعد به ازدواج میرسین با توجه به ویژگی فرد احساسی شباهت زیادی به هم دارین و خوشبختی شما حتمیه اگه تو حروف اسمیت، ب،ر ا داره دوست داره زودتر ازدواج کنین اما شما بخاطر شرایط خودت کمی به تعویق میندازی.

اسفند 

یکی از اقوام دور ازت درخواست ازدواج میکنه و موقعیت خوبی داره و شما بین این فرد و کیس احساسیت دو دل میشی و در نهایت انتخابت کسیه که برای آینده و ازدواج با تو تلاش میکنه و این رابطه که حرفی از جدی شدن زده نمیشد رو ترک میکنی و عشق بعد ازدواج به سراغت میاد و تو وعده ۹ این اتفاق میوفته.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=100730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.