افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

مدیرعامل پرسپولیس اخطار ماه قبل گل‌محمدی را نادیده گرفت! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 100352
مدیرعامل پرسپولیس اخطار ماه قبل گل‌محمدی را نادیده گرفت! – پرسپولیس نیوز

یحیی گل‌محمدی بعد از یک ماه که از تاریخ اخطار او به مدیرعامل پرسپولیس می‌گذشت در نهایت به مشکلات تیمش واکنش نشان داد. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با گل‌گهر حاضر به شرکت در دیدار دوستانه و تمرین امروز تیمش نشده تا به این شکل گلایه و ناراحتی خود را از […]

یحیی گل‌محمدی بعد از یک ماه که از تاریخ اخطار او به مدیرعامل پرسپولیس می‌گذشت در نهایت به مشکلات تیمش واکنش نشان داد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با گل‌گهر حاضر به شرکت در دیدار دوستانه و تمرین امروز تیمش نشده تا به این شکل گلایه و ناراحتی خود را از اقدامات رضا درویش مدیرعامل این باشگاه اعلام کند.

گل‌محمدی بعد از برد پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در مصاحبه‌ای که با یک برنامه تلویزیونی داشت ناراحتی و گلایه خود را از مدیرعامل باشگاه اعلام کرد و خواستار توجه بیشتری به این تیم شد اما از آنجایی که درویش قدمی برای حل این مشکلات برنداشته به همین خاطر او هم به نشانی اعتراض در تمرینات سرخ‌پوشان حضور پیدا نکرده است.

این در حالی است که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است امروز جلسه هفتگی خود را برگزار کند که البته یکی از موارد فوری آن همین موضوع خواهد بود.

البته این اتفاقات تازگی ندارد چرا که یحیی گل‌محمدی حدود یک ماه قبل در خصوص موارد مختلفی مثل جذب مهاجم خارجی، پرداخت مطالبات بازیکنان، تسویه آپشن‌های قهرمانی و… به رضا درویش اخطار داده بود.

بازیکنان پرسپولیس از دو فصل گذشته طلب دارند و گل‌محمدی بابت این موضوع بارها با مسئولان باشگاه صحبت کرده ولی تاکنون نتیجه‌ای نداشته است، ضمن اینکه بازیکنان 10 درصد از سوی باشگاه جریمه شده بودند که پنج درصد آن بخشیده شده، اما پنج درصد دیگر هنوز مانده و این موضوع نیز یکی از موارد اختلاف گل‌محمدی با باشگاه است.

گل‌محمدی حدود یک ماه پیش نوتیس (اخطار رسمی) به باشگاه ارسال کرده است. این البته چندمین اخطار یحیی به باشگاه بود و او پیش‌تر نیز نوتیس داده بود.

گل محمدی که در این مدت اقدامی از سوی درویش برای حل مشکلات مشاهده نکرده بود حالا تصمیم به این اقدام گرفته تا بلکه مدیران وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات این باشگاه اقداماتی انجام دهند.

یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر گفت که مهم‌ترین دلیل ناراحتی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس مسائل مالی است و دیگر موضوع مورد اختلاف مسائلی نظیر مهاجم خارجی است.

این گلایه‌ها البته تنها مختص به سرمربی پرسپولیس نیست و بازیکنان این تیم هم در چند وقت اخیر بارها نسبت به عدم پرداخت مطالبات و پاداش‌های خود نسبت به عملکرد درویش معترض بودند اما در روزهای تعطیلی لیگ برتر، این اقدام یحیی گل‌محمدی قطعا یک واکنش جدی به عدم حل مشکلات بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)