افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

99 درصد بودجه حمل و نقل انجام شد

  • کد خبر : 30544
99 درصد بودجه حمل و نقل انجام شد

به گزارش بازار، لطف الله فروزنده امروز در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افق بسیار روشن و روشن است که حاصل تلاش نیروهای شهرداری و درایت شورا است، اظهار داشت: در بحث در از نظر درآمد، مهمترین تقاضای دولت ارزش افزوده است که از 3800 میلیارد تومان […]

به گزارش بازار، لطف الله فروزنده امروز در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افق بسیار روشن و روشن است که حاصل تلاش نیروهای شهرداری و درایت شورا است، اظهار داشت: در بحث در از نظر درآمد، مهمترین تقاضای دولت ارزش افزوده است که از 3800 میلیارد تومان در بودجه به 5700 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: در حوزه شهرسازی 9.659 میلیارد تومان بودجه بوده که 9.353 میلیارد تومان آن 97 درصد محقق شده است که ناشی از رونق ساخت و ساز در منطقه جنوب شهر و مرهون تلاش است. کمیسیون ماده پنج و تلاش شورا. برای گره گشایی است.

فروزنده با بیان اینکه 99 درصد از 288 میلیارد تومان بودجه مصوب از 289 میلیارد تومان در حوزه حمل ونقل انجام شده است، 465 میلیارد تومان از 652 میلیارد تومان در حوزه پایداری فضای شهری و 500 میلیارد تومان نیز در حوزه حمل و نقل انجام شده است. 276 میلیارد تومان مصوب در حوزه سایر درآمدها بوده و روند مثبت بوده است، خاطرنشان کرد: در بخش غیر پولی اقدام بسیار مثبتی داشته ایم که هنوز ثبت نشده است. به این ترتیب بخشی از بدهی ها را تسویه می کنیم و از این نظر مذاکراتی با بانک شهر و تجارت داشتیم و در ماه های آینده مبالغ ثبت می شود.

وی با اشاره به اینکه گزارش 50 طرح تعاونی و منافع شهرداری در جلسات آتی قرائت می شود، تصریح کرد: مطالبات دولت در قالبی است که باید در هر منطقه مستندسازی کنیم و به تایید سازمان برنامه برسیم تا پرداختی برنامه ریزی شود. . 2.850 میلیارد تومان سال قبل مصوب شد و قرار بود با مشکل ترخیص روغن پرداخت شود. مطالبات جمع بندی و به دولت ارائه می شود و دولت برای پرداخت مطالبات باید در اصلاحیه بودجه از مجلس مجوز بگیرد.

فروزنده با اعلام اینکه با 10 نهادی که بدهی و مطالبات داشتند جلسه ای برگزار کردیم که بخشی از آن حل شد و گزارش باید قرائت شود، گفت: ثبت هزینه ها در سه ماهه اول سخت است، زیرا قراردادها به تازگی بسته شده است. و اقدامات در حال اجراست.» در ثبت هزینه ها به 6 درصد رسیدیم در حالی که تا آذرماه 8 درصد بود و امسال بیشتر ثبت می شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تاکید کرد: در مواردی که درآمد صفر است باید تلاش بیشتری کنیم. با این حال یک قسمت را تمام کرده ایم و بقیه را هم دنبال می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.