افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

931 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 240179
931 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یوسف باقری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یگان حفاظت امور اراضی استان 931 مورد تغییر کاربری غیرمجاز و 477 مورد را شناسایی کرد. قلعه و سرکوب در قالب تبصره 2 ماده 10 در سال 1402 ساخت و ساز غیرمجاز سعی شد نقش خود را در حفظ کاربری اراضی […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یوسف باقری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یگان حفاظت امور اراضی استان 931 مورد تغییر کاربری غیرمجاز و 477 مورد را شناسایی کرد. قلعه و سرکوب در قالب تبصره 2 ماده 10 در سال 1402 ساخت و ساز غیرمجاز سعی شد نقش خود را در حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و امنیت غذایی به خوبی ایفا کند.

وی تصریح کرد: همکاران یگان حفاظت امور ارضی استان در سال 1402 با همکاری مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و در راستای اهداف سازمان جهاد کشاورزی و سازمان امور ارضی با کنترل دقیق و منظم بر شهر گشت ها و با حضور مستمر در حوزه حفاظت از اراضی کشاورزی 931 فقره تخلف به دلیل تغییر کاربری غیرمجاز و تعداد 477 مورد شناسایی شد. قلعه و سرکوب ساخت و ساز غیرمجاز در قالب تبصره 2 ماده 10 و اجرای احکام قطعی قضایی انجام دادند.

باقری افزود: در ایام نوروز سال جدید و با توجه به اینکه در ایام نوروز گاهاً امکان سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو برای ساخت و سازهای غیرمجاز وجود دارد و با توجه به تامین امنیت غذایی از طریق نگهداری، حفاظت و نگهداری می شود. از کشاورزی اراضی در جهت جلوگیری از تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی، برنامه کوچک سلام لازم است گشت های قاطع، مستمر و دقیق انجام شود و با متخلفان برخورد سریع و قاطع و از تضییع حقوق مردم جلوگیری شود. پول با توجه به ساخت و سازهای غیر مجاز تا چند روز آینده در دستور کار قرار گرفته و گشت زنی مستمر در منطقه در اولویت قرار گرفته و کلیه اقدامات روزانه در سامانه cms ثبت می شود.

فرمانده یگان حفاظت سرزمینی استان از مردم خواست در صورت تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی استان مراتب را از طریق سامانه 131 اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.