افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

82 هزار میلیارد تومان از کالاهای تملک شده در دولت رئیس جمهور شهید تخصیص یافت

  • کد خبر : 290278
82 هزار میلیارد تومان از کالاهای تملک شده در دولت رئیس جمهور شهید تخصیص یافت

به گزارش بازار، سید عبدالمجید اجتهادی با اشاره به اختصاص 82 هزار و 108 هزار میلیون تومان از دارایی های سازمان برای جمع آوری و فروش اموال تملک شده از مرداد 1400 تا پایان سال گذشته، اظهار داشت: بخشی از تخصیص کالاها در دوره مشابه دولت قبل یعنی 12 هزار و 681 میلیارد تومب بوده […]

به گزارش بازار، سید عبدالمجید اجتهادی با اشاره به اختصاص 82 هزار و 108 هزار میلیون تومان از دارایی های سازمان برای جمع آوری و فروش اموال تملک شده از مرداد 1400 تا پایان سال گذشته، اظهار داشت: بخشی از تخصیص کالاها در دوره مشابه دولت قبل یعنی 12 هزار و 681 میلیارد تومب بوده که نشان دهنده عملکرد دولت 13 با رشد 547 درصدی در این زمینه است.

وی با اشاره به تسریع در تعیین تخصیص دارایی ها در دولت سیزدهم گفت: در پی بازدید آیت الله رئیسی از انبار سازمان جمع آوری و فروش دارایی های کشور در بوشهر و تاکید بر تسریع در تعیین تخصیص دارایی ها، در برخورد با وضعیت دارایی ها در راستای احقاق حقوق شاهد رشد بوده اند. ما مردم هستیم.

مدیر کل سازمان جمع آوری و فروش کالاهای تملکی افزود: کالاهای این سازمان به چهار صورت معدوم، استرداد، فروش و استرداد تعیین می شود و بیشترین معامله با کالاهای تحت اختیار این سازمان به مرجوعی اختصاص دارد. کالا، یعنی بازگرداندن کالا به صاحبان اصلی آن.

۴۰ میلیارد تن کالا را به چرخه تولید برگردانید
اجتهادی ادامه داد: در دولت سیزدهم 40 هزار میلیارد تومبه کالا به صاحبان و چرخه تولید بازگشت که نسبت به مدت مشابه دولت قبل که 2816 میلیارد تومان بود، یک هزار و 320 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گفته وی، در دولت سیزدهم 49 درصد به استرداد، 29 درصد به بیع، 19 درصد به استرداد و 3 درصد به تخریب اموال اختصاص داشت.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه 95 درصد کالاهای تملک شده از سازمان اموال تملک از طریق مزایده به فروش می رسد، گفت: اجناس و اموال این سازمان از طریق مزایده الکترونیکی یا مزایده خرده فروشی به فروش می رسد که این امر شفافیت را در تدارکات دولتی به همراه داشته است. سیستم.

برگزاری 263 مزایده خرده فروشی در 25 استان
اجتهادی تصریح کرد: با انجام مزایده و مزایده به صورت الکترونیکی امکان شرکت در مزایده را در فضای کاملا رقابتی و شفاف به مردم داده است. در حالی که در دولت های گذشته مزایده ها به صورت حضوری برگزار می شد.

وی گفت: از زمان افتتاح سامانه مزایده خرده فروشی آژانس جمع آوری و فروش دارایی های تملکی از خرداد ماه تا پایان سال گذشته بیش از 263 مرحله مزایده در 25 استان کشور برگزار شده است و در در این حراجی ها بیش از 6500 مورد از جمله لوازم جانبی وجود دارد. خانه ای به ارزش 40 میلیارد تومان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.