افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

7500 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد/دستگاه ترابری کشف شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 318961
7500 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد/دستگاه ترابری کشف شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا کارگر صبح پنجشنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: یک دستگاه سواری توت فرنگی در شهرستان بیرجند 1200 لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد. وی گفت: عوامل کلانتری. مزدور شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای حمل و نقل به سمت دستگاه سوار توت فرنگی […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمدرضا کارگر صبح پنجشنبه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: یک دستگاه سواری توت فرنگی در شهرستان بیرجند 1200 لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

وی گفت: عوامل کلانتری. مزدور شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای حمل و نقل به سمت دستگاه سوار توت فرنگی او مشکوک شد و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: عوامل پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از خودرو 1200 لیتر سوخت قاچاق در خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

او ادامه داد: عوامل در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ کارگر خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی به شماره 110 تماس گرفته و یا موضوع را از طریق پیامک با سامانه 11056 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان در حال توقیف یک خودرو است. توت فرنگی وی از کشف 1000 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری حین گشت زنی در خیابان های فرعی شهر به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک شده و خودرو را برای تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ سیدرضا حسینی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی خودرو را مورد بازرسی قرار دادند. یک هزار لیتر سوخت قاچاق از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف و یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند.

معاون پلیس شهرستان. جهان وی همچنین از کشف 5300 لیتر سوخت قاچاق خبر داد و گفت: عوامل در این راستا 6 دستگاه خودرو توقیف شد.

سرهنگ حسین رفعتی نژاد اظهار داشت: عوامل یاگان امداد شهرستان جهان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای تردد در جاده ها به 6 دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و برای تحقیقات بیشتر توقیف شدند. آنها قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی را در خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

معاون پلیس شهرستان جهان وی افزود: ماموران در این خصوصی6 خودرو توقیف و 6 متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع ذیربط معرفی شدند.

سرهنگ رفعتی نژاد خاطرنشان کرد: قاچاق یکی از عوامل ناامنی اقتصادی است و پلیس با عوامل قاچاق به شدت و بر اساس قانون برخورد می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=318961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.