افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

74 درصد از آمریکایی ها معتقدند مواردی وجود دارد که علم نمی تواند آنها را توضیح دهد.

  • کد خبر : 183528
74 درصد از آمریکایی ها معتقدند مواردی وجود دارد که علم نمی تواند آنها را توضیح دهد.

گزارش کردن میزان به گزارش دین آنلاین – در دهه های اخیر، آمریکایی ها خود را کمتر معتقد به یک مذهب رسمی خاص می دانند. با این حال، یک نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات Pew نشان می دهد که اعتقاد به ارواح یا قلمرو معنوی فراتر از این جهان، حتی در میان کسانی که خود را […]

گزارش کردن میزان به گزارش دین آنلاین – در دهه های اخیر، آمریکایی ها خود را کمتر معتقد به یک مذهب رسمی خاص می دانند. با این حال، یک نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات Pew نشان می دهد که اعتقاد به ارواح یا قلمرو معنوی فراتر از این جهان، حتی در میان کسانی که خود را مذهبی نمی دانند، گسترده است.

نظرسنجی پیو نشان می‌دهد: 1. 83 درصد از کل بزرگسالان در ایالات متحده معتقدند که مردم علاوه بر بدن فیزیکی، روح نیز دارند. 2. 81% می گویند چیزی معنوی فراتر از جهان طبیعی وجود دارد، حتی اگر ما نتوانیم آن را ببینیم. 3. 74 درصد معتقدند که برخی چیزها وجود دارد که علم نمی تواند آنها را توضیح دهد. 4. 45 درصد می گویند که به طور ناگهانی با چیزی فراتر از این دنیا ارتباط احساس کرده اند. 5. 34 درصد می گویند که این احساس قوی را داشته اند که فردی از گذشته از آن سوی دنیا با آنها تماس گرفته است. 6. 30 درصد می گویند که شخصاً با روح یا نیروی معنوی نامرئی مواجه شده اند.

بر اساس این داده ها، 70 درصد آمریکایی ها خُرد را افرادی که به مسائل معنوی اعتقاد دارند، توصیف می کنند. با این حال، از آنجایی که این اولین بار است که مرکز تحقیقات پیو بسیاری از این سوالات را در مورد باورها، اعمال و تجربیاتی که می‌توان معنوی تلقی کرد از آمریکایی‌ها پرسید، داده‌ها نمی‌توانند بیان کنند که معنویت در میان آمریکایی‌ها در حال افزایش یا کاهش است. تحقیقات قبلی این مرکز بیشتر بر روی باورهای مذهبی متمرکز بوده است. این بررسی‌ها کاهش باورها و اعمال مذهبی سنتی را در میان آمریکایی‌ها نشان می‌دهد، از جمله کاهش تعداد بزرگسالان آمریکایی که می‌گویند با اطمینان کامل به خدا ایمان دارند، به طور منظم در مراسم مذهبی شرکت می‌کنند، روزانه عبادت می‌کنند و دین را تا حد زیادی در زندگی خود گنجانده‌اند. . آنها می دانند که این مهم است.

برخی از مقالات خبری پیش‌بینی کرده‌اند که جوانان آمریکایی ممکن است با ترکیبی از عناصر معنوی برگرفته از منابع متعدد، از جمله ادیان آسیایی و سنت‌های بومیان آمریکا، و همچنین اعتقاد به چیزهایی مانند کارت‌های تاروت و موارد مشابه، از باورهای مذهبی رسمی دور شوند. پوشش رسانه ای همچنین اغلب بر افرادی متمرکز می شود که خود را مؤمنان «معنوی اما نه مذهبی» توصیف می کنند.

در حالی که بررسی های مرکز تحقیقات پیو از سال 2007 نشان می دهد که درصد آمریکایی هایی که خود را مسیحی می دانند کاهش یافته است. اما شواهد جایگزینی «معنویت» به جای «دین» بسیار ضعیف به نظر می رسد، زیرا تعریف و تفکیک این مفاهیم دشوار است.

بیشتر بخوانید:

کدام مطلوب است؟ آمریکای مذهبی یا روحانی؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.